Svarbi kviečių eksportuotoja Argentina turi prastų žinių dėl sėjos

Kviečių kainoms staigiai kylant į viršų dėl ​​Rusijos invazijos į Ukrainą, svarbiai šios prekės eksportuotojai – Argentinai – gresia „blogiausias per 12 metų šios kultūros sėjos scenarijus“, ketvirtadienį buvo pareikšta dideliame prekybos forume.
Kviečiai
Kviečiai / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Argentina Kviečiai

Rosarijaus prekybos valdyba pareiškė, kad Argentinoje 2022–2023 metų sezonu kviečiais apsėtas plotas šalyje bus mažesnis nei tikėtasi – 6,2 mln. hektarų.

Tai yra 700 tūkst. hektarų mažesnis plotas nei praėjusį sezoną, kuriuo metu nuimtas rekordinis 23 mln. tonų kviečių derlius.

Remiantis Jungtinių Valstijų žemės ūkio departamento duomenimis, 2021–2022 metais Argentina buvo aštunta pagal dydį kviečių gamintoja pasaulyje.

Tuo tarpu JT Maisto ir žemės ūkio organizacijos (FAO) duomenimis, 2021 metais ji buvo septinta pagal dydį eksportuotoja, atsilikusi šeštą vietą užėmusios Ukrainos.

Šiais metais Argentina susiduria su „labai sudėtingu kviečių sėjos scenarijumi“ dėl trejus metus iš eilės trunkančios sausros, kurią sukėlė „La Nina“ vadinamas cirkuliacinis oro reiškinys, nurodė valdyba.

Praėjusią savaitę FAO pranešė, kad kviečių kainos gegužę išaugo 5,6 proc., palyginti su balandžio mėnesiu, o palyginti su analogišku laikotarpiu prieš metus, jos buvo 56,2 proc. didesnės.

Tai yra Rusijos karo su Ukraina, taip pat Indijos – aštuntos pagal dydį kviečių eksportuotojos 2021 metais – paskelbto eksporto draudimo rezultatas.

Indijoje šiais metais kovą buvo užfiksuota rekordiškai aukšta temperatūra, o dėl sausros smarkiai nukentėjo derlius.

Ukrainos grūdų asociacijos duomenimis, šį sezoną kviečių derlius Ukrainoje bus maždaug 40 proc. mažesnis.

Karas taip pat sutrikdė žemės ūkio produktų tiekimą iš Ukrainos, padidindamas nerimą dėl pasaulinės maisto krizės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis