Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Ūkininkų produktai – į elektroninę parduotuvę

Į Lietuvos elektroninės prekybos maisto produktais rinką įžengė dar vienas žaidėjas – e-parduotuvė baltakarve.lt. Ji sujungė prieš pusantrų metų startavusias e-prekybos platformas ekokrepselis.lt bei voverys.lt, siūlančias ūkininkų ar smulkių gamintojų produktus.
Daržovių ūkis „Evaldo daržovės“
Daržovių ūkis / Luko Balandžio / 15min nuotr.

“E-prekybos maisto produktais rinka Lietuvoje dar tik formuojasi. Pagal pirkėjų skaičių nuo JAV, Prancūzijos, o juolab Didžiosios Britanijos, kur internetu maisto produktus perka apie 6 proc. gyventojų, atsiliekame dešimt ir daugiau kartų. 2015 metais Lietuvoje internetu maistą pirko vos 0,3 proc., praėjusiais metais – apie 0,44 proc. gyventojų. Tai reiškia, kad rinka tik formuojasi ir turi didelį potencialą augti”, – pranešime spaudai teigia baltakarve.lt valdančios bendrovės “Local fresh food” vadovas Pavelas Urbanovič.

Įmonė, pasak jo, nusprendė nesiūlyti pirkėjams įprastų produktų iš prekybos centrų, ką daro kiti šios rinkos dalyviai.

“Poreikis švariai išaugintiems, kokybiškiems ir dar lietuviškiems maisto produktams yra didžiulis. Tačiau pastebėjome, kad sveikų produktų rinkoje karaliauja ilgai negendantys produktai, įvairiausi milteliai, tabletės, dumbliai, purškalai ir t.t. O kur švieži paprasti kasdieniai produktai – daržovės, kokybiška jautiena, o ne karviena, kaimiška vištiena, kiaušiniai, naminė duona. Žmonės paprasčiausiai nori, kad ir švariai išaugintų bulvių. Bulvė iki šiol buvo ir yra labiausiai perkamas produktas”, – pastebėjo P.Urbanovič.

Kol kas paslauga teikiama tik Vilniaus gyventojams. Netrukus ji pasieks ir Kauną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos