“E-prekybos maisto produktais rinka Lietuvoje dar tik formuojasi. Pagal pirkėjų skaičių nuo JAV, Prancūzijos, o juolab Didžiosios Britanijos, kur internetu maisto produktus perka apie 6 proc. gyventojų, atsiliekame dešimt ir daugiau kartų. 2015 metais Lietuvoje internetu maistą pirko vos 0,3 proc., praėjusiais metais – apie 0,44 proc. gyventojų. Tai reiškia, kad rinka tik formuojasi ir turi didelį potencialą augti”, – pranešime spaudai teigia baltakarve.lt valdančios bendrovės “Local fresh food” vadovas Pavelas Urbanovič.
Įmonė, pasak jo, nusprendė nesiūlyti pirkėjams įprastų produktų iš prekybos centrų, ką daro kiti šios rinkos dalyviai.
“Poreikis švariai išaugintiems, kokybiškiems ir dar lietuviškiems maisto produktams yra didžiulis. Tačiau pastebėjome, kad sveikų produktų rinkoje karaliauja ilgai negendantys produktai, įvairiausi milteliai, tabletės, dumbliai, purškalai ir t.t. O kur švieži paprasti kasdieniai produktai – daržovės, kokybiška jautiena, o ne karviena, kaimiška vištiena, kiaušiniai, naminė duona. Žmonės paprasčiausiai nori, kad ir švariai išaugintų bulvių. Bulvė iki šiol buvo ir yra labiausiai perkamas produktas”, – pastebėjo P.Urbanovič.
Kol kas paslauga teikiama tik Vilniaus gyventojams. Netrukus ji pasieks ir Kauną.