04 24

100 tūkst. km testas: ko verta naudota „Audi A6“, jei kainuoja kaip „VW Polo“?

Per aštuonerius metus šis „Audi A6 Avant“ gerokai atpigo ir tekainuoja ketvirtadalį naujo automobilio kainos. Ko vertas šis lietuvių anksčiau taip mėgtas automobilis? "Auto Bild" išbandė 110 tūkst. km nuvažiavusią, aštuonerių metų senumo audinę.
Audi A6 Avant (2014)
Audi A6 Avant (2014) / Audi nuotr.

Suprasti akimirksniu

  • „Audi A6 Avant“ 2.0 TDI.
  • Pirmoji registracija: 2014 m.
  • Rida: 113 000 km.
  • Kaina: 16 980 eurų.

Automatiškai pakylantis ir pasislepiantis ekranas, esantis virš centrinės konsolės, veikia užburiančiai. Jis pradingsta specialioje kišenėje, o paspaudus mygtuką po sekundės vėl pakyla beveik nekeldamas triukšmo. Vėl ir vėl... Net ir po aštuonerių metų ir įveikus daugiau kaip 110 000 kilometrų niekas nestringa, necypia ir netrūkčioja – argi ši technologija nežavinga?

Tikrai taip, tik ji, deja, brangi. Gamintojo kokybės kontrolieriai, taip ir nesugebėję užtikrinti etaloninio patikimumo, tokio ekrano vėlesniuose C8 kartos modeliuose atsisakė. O mūsų beveik aštuonerių metų senumo A6 universale ar viskas taip jau nepriekaištingai veikia?

Kiek kainavo 8 metų „Audi A6“

Pabandykime išsiaiškinti. Vokietijoje, netoli Brėmeno esančio Bokelio miestelio naudotų automobilių aikštelėje už 2014 metais pagamintą universalą prašoma beveik 17 000 eurų*.

Palyginimui, tais metais vien speciali „ultra“ įranga modelio versijai su 2.0 TDI varikliu kainavo daugiau nei 23 000 eurų*. Laimė, ji vis dar yra automobilyje ir – o tai dar svarbiau – puikiai veikia: navigacijos sistema, jutikliai, parkavimo asistentas, „Bluetooth“ ryšys, elektra pakeliamas ir uždaromas bagažinės dangtis, adaptyvi pakaba su prošvaisos reguliavimu, automatinis šviesos diodų žibintų valdymas.

Viską išbandėme ir įsitikinome, kad veikia be sutrikimų. Tik štai jei kas nors sugenda, tada kai kurių elementų pakeitimas naujais gali gerokai paploninti piniginę. Vairuotojai, išgirdę priekinių šviesos diodų žibintų remonto kainą, neretai griebiasi šiaudo, bandydami ieškoti sprendimų internete. Daugiausia ką gali padaryti specializuotų įmonių meistrai – išardyti žibintų korpusus, patikrinti jungtis ir kontaktus, pašalinti iš vidaus drėgmę ir viską surinkti atgal. Deja, atskirų šviesų modulių pakeisti neįmanoma.

Tačiau automatinė septynių pavarų dvigubos sankabos transmisija yra gana patikima. Per mūsų bandomąjį važiavimą ji veikė be priekaištų. Be to, tik sėdę analizuoti automobilio technines charakteristikas pastebėjome, kad jame ne klasikinis „automatas“, o automatinė dvigubos sankabos greičių dėžė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų