Didžiausios naujojo „Porsche Cayman“ naujovės – patobulinta važiuoklė, iš „911 Turbo“ perimta elektrinė vairo pavara ir, žinoma, naujasis jau nebe 6, o 4 cilindrų variklis. Plačiau apie šias naujoves ir naujojo variklio charakteristikas skaitykite čia.
O mes tuo tarpu pasižiūrėkime, ar smarkiai skiriasi „Porsche Boxster“ dinamika idealiomis sąlygomis ir realiomis, važiuojant ne laboratorijoje, o uždaroje trasoje pučiant vėjui ir veikiant kitoms meteorologinėms sąlygoms. Bandymų metu stogas buvo pakeltas, siekiant imituoti kuo kasdieniškesnį važiavimo režimą.
Bandymų metu stogas buvo pakeltas, siekiant imituoti kuo kasdieniškesnį važiavimo režimą.
Oficialūs duomenys
Kaip rašoma „Porsche“ pranešime, „Porsche Boxster“ 718 (300 AG) su mechanine pavarų dėže iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,1 sek., o su automatine dviejų sankabų PDK – per 4,9 sek. Perjungus „Sport Plus“ režimą, „Boxster“ su PDK greitėja per 4,7 sek.
Tuo tarpu „Porsche Boxter S“ su galingesniu 350 AG varikliu atitinkamai 100 km/val. greitį idealiom sąlygom pasiekia per 4,6/4,4 sek. Toks rezultatas – važiuojant standartiniu režimu. Perjungus „Sport Plus“, galingesnė „Boxster“ modifikacija iki 100 km/val. pagreitėja per 4,2 sek.
Realiomis sąlygomis dinamika skiriasi
Bandymus atlikome kartu su patyrusiu kolega iš žurnalo „What car“, estu Kaido Soorsk. Abu priėjome prie tos pačios išvados: automobilis verčia kunkuliuoti kraują ir kelia labai stiprias emocijas – tiek savo garsu, tiek fiziniais pojūčiais. Tačiau objektyvu, kad neįmanoma pasiekti tokio rezultato, kokį pasiekia automobilio bandytojai specialiose trasose. Pasižiūrėkite (ir pasiklausykite!), kaip greitėja naujasis „Porsche Boxster“ atviru stogu.