2014-ųjų rezultatai – antras pagal dydį pardavimų rekordas bendrovės istorijoje. Net ir gruodžio mėnesį pardavimai nesulėtėjo. Metų pabaigoje realizuota 150 000 naujų automobilių arba net 14,7 proc. daugiau, nei 2013-ųjų gruodį.
Komentuodamas sėkmingus 2014 metų pardavimo rezultatus, „Audi“ bendrovės vadovas Rupertas Stadleris atkreipė dėmesį, kad praėjusieji metai buvo modeliniai, tad didžiuliai pardavimai rodo ne ką kitą, kaip puikų naujų modelių pripažinimą ir komercinę sėkmę.
Tuo tarpu bendrovės marketingo direktorius Luka de Meo įžvelgė didėjančią globalizaciją ir kai kuriose rinkose vis dar išliekantį netikrumą.
Kalbėdamas apie pirmąjį veiksnį, marketingo vadovas akcentavo „Audi“ sėkmę visose, net ir sudėtingiausiose rinkose bei pabrėžė, kad pavyko pasididinti rinkos dalį beveik visur pasaulyje.
Labai išaugo pardavimai Kinijos rinkoje, o Europoje jie sugrįžo į 2007 metais buvusį prieškrizinį lygį.
JAV rinkoje pardavimai ūgtelėjo net tris kartus. Daugiau nei 50-yje šalių „Audi“ pardavė daugiausiai per visą prekybos tose šalyse istoriją. Jau penktus metus iš eilės bendrovės pasauliniai metiniai pardavimai auga daugiau, kaip po 100 000 vienetų.
JAV 2014 metais pardavimai ūgtelėjo 15 proc., o nuo 2009 – padvigubėjo. Tais metais buvo parduota 82 716 vnt., kai tuo tarpu 2014 metais – jau 182 011 vnt.
Šiaurės Amerikoje dviženkliu metiniu augimu 2014 metais džiugino taip pat Kanada (+19.5 proc.) ir Meksika (+10.5 proc.).
Nepaisant didžiąją metų dalį vyravusių nepalankių ekonominių tendencijų, pardavimai Pietų Amerikoje vertintini kaip džiuginantys. Įspūdingu spurtu pasižymėjo Brazilija (12 350 vnt., +89.9 ), kurios įgaliotose atstovybėse net buvo susidaręs deficitas ir buvo pailgėjęs užsakymų atlikimo laikas.
Visoje Europoje parduota 762 900 vnt. (+4,2 proc.) „Audi“ automobilių. Vertinant Vakarų Europos rinką, čia pardavimai sugrįžo į prieškrizinį lygį ir net 8 proc. viršijo gerais prieškriziniais metais laikytų 2007-ųjų pardavimus. Maloniai stebino Didžiosios Britanijos rinka (158 829 vnt., +11,8 proc.), kurioje pardavimai pirmą kartą istorijoje viršijo 150 000 vnt. Ispanijoje (38 277 vnt., +9,4 proc.), Vokietijoje (255 582 vnt., +2,2 proc.) ir Italijoje (49 022 vnt., +4,3 proc.), Prancūzijoje (57 214 vnt., +0,4%).
Ekonominio nestabilumo šaltiniu tapusioje Rusijoje nepavyko išlaikyti 2013-ųjų pardavimų lygio (34 014 vnt., -5,9 proc.). Bet tai neblogas rezultatas turint galvoje, kad 2013 metai buvo rekordiniai Rusijoje, o šiais metais Audi verslas Rusijoje laikosi daug geriau, nei visa tos šalies naujų automobilių rinka.
Azijoje šalia jau daugiamečiu lyderiu tapusios Kinijos (578 932 vnt., + 17,7 proc.) maloniai stebino Japonijos, (31 356 vnt., +9,1 proc.), spurtavo Pietų Korėjos (27 647 vnt., +38 proc.) ir po sunkmečio atsitiesė Indijos (10 851 vnt., + 8,5 proc.) rinkos.