2015 m. Lietuvos naujų automobilių rinka pradėjo 25 proc. augimu

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, 2015 m. sausį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas išaugo 25 proc. iki 1 669 vnt. 2014 m. sausį šalyje buvo įregistruota 1 330 automobilių.
„Škoda Octavia“
„Škoda Octavia“ / „Škoda “ nuotr.

Nors rinkos augimą daugiausiai įtakojo keli itin stambūs įsigijimai, ją ir toliau palaikė stipri reeksporto paklausa: 159 sausį įregistruoti nauji automobiliai išregistruoti dar iki mėnesio
pabaigos, o dar bent 11 bus išregistruoti artimiausiu metu.

Sausį asmeninių automobilių (M1) registravimas padidėjo 21 proc. iki 1 422 vnt., tuo tarpu lengvųjų komercinių automobilių (N1) rinka šoktelėjo net 60 proc. iki 247 vnt. Kalbant apie atskiras darbo dienas, pati sėkmingiausia buvo sausio 21 d., kuomet įregistruotas net 221 automobilis. Tuo tarpu pati prasčiausia buvo sausio 12 d., kuomet įregistruoti 35 automobiliai. 

Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje į pirmąją vietą išsiveržė „Škoda“ (336 vnt.), antrąją užėmė „Fiat“ (194 vnt.), o trečioji vieta atiteko „Volkswagen“ (162 vnt.). Tarp prestižinių markių toliau pirmavo BMW (42 vnt.). 

Sausį tarp asmeninės paskirties (M1) modelių užtikrintai pirmavo „Škoda Octavia“ (238 vnt.), į antrąją vietą smuktelėjo „Fiat 500“ (162 vnt.), o trečias liko „Nissan Qashqai“ (53 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių automobilių (N1) daugiausiai pirkėjų dėmesio sulaukė naujasis „Ford Transit/Tourneo Courier“ (70 vnt.).  Sausį Lietuvos rinkoje debiutavo mažiausias „Jeep“ visureigis „Renegade“ ir jau minėtas „Ford“ modelis „Transit/Tourneo Courier“. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis