Ženevoje bus paskelbtas 2022-ųjų „Metų automobilis“: kas pateko į finalą?

Kadangi šių metų Ženevos automobilių paroda dėl pandemijos buvo atšaukta, kasmetiniai „Metų automobilio“ rinkimai vėl vyks virtualiai. Nugalėtojo paskelbimas bus tiesiogiai transliuojamas iš Ženevos vasario 28-ą dieną.
Europos metų automobilio rinkimai 2022
Europos metų automobilio rinkimai 2022 / 15min koliažas

Šiuo metu automobilių žurnalistai iš 23-ių šalių skiria taškus savo favoritams. 61-o komisijos nario skirti balsai bus atskleisti tik per apdovanojimų ceremoniją.

Šiais metais į „Metų automobilio“ titulą pretenduoja „Cupra Born“, „Ford Mustang Mach-E“, „Hyundai Ioniq5“, „KIA EV6“, „Peugeot 308“, „Renault Megane E-Tech“ bei „Škoda Enyaq IV“.

„Finalininkų septintukas puikiai atspindi automobilių pramonės virsmą į elektromobilių erą. Šeši iš septynių finalininkų yra varomi elektra. Esame labai dėkingi komandai Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje, kad šiais metais vėl galime virtualiai transliuoti savo balsavimo ceremoniją.

Žinoma, ilgimės tikrų, tradicinių renginių, bet virtualūs renginiai, kuriuos surengėme per pastaruosius dvejus metus, taip pat buvo labai sėkmingi. Štai kodėl visiškai prasminga dar kartą karūnuoti savo prizininkus Ženevoje ir iš ten transliuoti žiuri balsų skaičiavimą visam pasauliui“, – sakė Frankas Janssenas, „Metų automobilio“ žiuri pirmininkas.

Kaip teigia Ženevos tarptautinės automobilių parodos generalinis direktorius Sandro Mesquita, nepaisant sėkmingai vykstančių virtualių renginių tikimasi, kad parodą jau ne virtualiai, o tradiciškai pavyks surengti kitais metais.

„Metų automobilio 2022“ apdovanojimų ceremonija bus tiesiogiai transliuojama Ženevos tarptautinės automobilių parodos svetainėje vasario 28 d., pirmadienį, nuo 18 val. Lietuvos laiku.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis