Po finišo Indijoje Sebastianas dar vieną čempiono titulą nusprendė pažymėti 25 tūkst. eurų bauda vainikavusiomis „saulutėmis“ trasoje. Tačiau tai buvo tik menkniekis, palyginti su tuo, ką energetinių gėrimų kompanijos vedama komanda atliko Dubajuje.
Ant žymaus viešbučio „Burj Al Arab“ sraigtasparnių nusileidimo aikštelės „neribotą“ biudžetą turinti komanda nusprendė papaišyti šiek tiek „saulučių“. 24 metrų skersmens aikštelė yra net 210 metrų aukštyje virš jūros lygio, o iš šios vietos atsiveria įspūdinga Dubajaus miesto panorama.
Prie „Red Bull Racing“ bolido vairo sėdėjo buvęs „Formulės-1“ pilotas, komandos ambasadoriumi vadinamas Davidas Coulthardas, savo pasirodymą prieš keletą metų atlikęs ir Lietuvos sostinėje.
„Vos tik gavęs šį „Red Bull“ pasiūlymą, iškart sutikau priimti iššūkį. Man patinka dalyvauti projektuose, kurie parodo unikalias kūrybinės grupės idėjas. Džiaugiuos būdamas tokios išskirtinės „Formulės-1“ komandos dalimi“, – teigė Davidas Coulthardas.
Tai – jau ne pirmas kartas, kai „Red Bull Racing“ parodo praktiškai neribotą savo biudžetą. Šiai komandai uždaryti keletą Manhatano (Niujorko rajono) kvartalų dėl trumpo klipuko – vieni juokai. Taigi, „saulutėmis“ 210 metrų aukštyje šiai „Formulės-1“ ekipai turėjo būti tas pats, kas apmokėti „juokingą“ Sebastiano Vettelio baudą po Indijos varžybų.
Panašią reklamą atliko ir BMW kūrybinė grupė, tačiau tai buvo tik montažas. Triuką „1M Coupe“ automobiliu gamintojas atliko filmavimo studijoje, o nuopelną turėtų prisiimti specialiųjų efektų komanda. Reklamą galite peržiūrėti paspaudę čia.