5 faktai apie naująjį „Porsche Cayenne Turbo“, verčiantys nustebti

Iš pažiūros naujasis, jau trečios kartos „Porsche Cayenne“, labai panašus į savo pirmtakus. Tačiau neapsigaukite. Tai – visiškai naujas automobilis, sumontuotas ant naujos važiuoklės su trijų kamerų pneumatinė pakaba, kuria „Porsche“ dalijasi su „Audi Q7“ ir „Bentley Bentayga“. „Porsche Cayenne Turbo“ – greičiausias šios visureigių šeimos atstovas. Pažvelkime, kokie išskirtiniai jo bruožai.
„Porsche Cayenne Turbo“
„Porsche Cayenne Turbo“

Keturi vairuojami ratai

„Porsche Cayenne Turbo“
„Porsche Cayenne Turbo“

Šis SUV pirmą kartą istorijoje gavo visų keturių ratų vairuojamą važiuoklę. Ši sistema jau naudojama antros kartos „Panamera“ modeliuose. Važiuojant iki 50 km/val. greičiu, galiniai ratai posūkyje pasukami pusantro laipsnio priešinga kryptimi priekiniams. Judant didesniu greičiu – 2,5 laipsnio judėjimo kryptimi. Ši funkcija yra užsakoma papildomai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų