Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

5 kartos „Mercedes-Benz“ S klasė – greitai nuvertėjęs gatvinis kruizinis laivas

Penktos kartos S klasę „Mercedes-Benz“ gamino nuo 2006 iki 2013-ųjų pabaigos. Tai – didžiausias ir prabangiausias to meto automobilis su didele trikampe žvaigžde priekyje. S klasė jau daugelį metų vadinamas „Mercedes-Benz“ flagmanu.
„Mercedes-Benz“ S klasė
„Mercedes-Benz“ S klasė / Autoplius.lt nuotr.

Tačiau S klasė – ne tik dvi tonos prabangos ir aukščiausių bei naujausių technologijų. Tai – žvilgsnis į artimiausias tendencijas gamintojo gamoje. Mat, kiekvienas naujas S klasės automobilis pristato naujoves, kurios palaipsniui pritaikomos ir mažesniuose „Mercedes-Benz“ modelius.

Visgi didysis limuzinas 2006 metais pristatė turbūt pačias maloniausias važiavimo savybes savo segmente. Rinkoje S klasė konkuruoja su 7 serijos BMW, „Audi A8“ bei „Lexus LS“ klasės modeliais. S klasė iš varžovų išsiskiria itin sklandžiai dirbančia pakaba – modeliai su pneumatiniais važiuoklės komponentais veikia tiesiog fantastiškai, nors tokių pavargusių agregatų remontas gali būti labai brangus.

VIDEO: Mercedes-Benz S klasė W221 (2006-2014) - Autoplius.lt automobilių apžvalga

Atidarius automobilio duris vairuotoją bei keleivius pasitinka elegancija, prabanga ir savotiškas minimalizmas. Prietaisų skydas nė iš tolo nepanašus į mygtukų jūrą – jie subtiliai ir aiškiai išdėstyti vienoje eilėje. Priešais vairuotoją patogiai pateikti greičio bei variklio sūkių ciferblatai, o greta yra ir savo laikais ryškiu vadintas ekranas, atvaizduojantis esminius automobilio parametrus. Visa programinė įranga aprengta prabangiomis, minkštomis bei kokybiškomis medžiagomis, kurios dėvisi pagirtinai – net po kelių šimtų tūkstančių kilometrų gali būti dar visai gero stovio.

2006-2013 metų „Mercedes-Benz S“ klasės privalumai:

  • Kokybiškos vidaus medžiagos;
  • Labai komfortiškas, patogus ilgose kelionėse;
  • Galingų variklių gama;
  • Talpi bagažinė.

Prailgintos 5 kartos „Mercedes-Benz“ S klasės versijos pasižymėjo ne tik ilgesniu kėbulu, bet ir ilgesniu atstumu tarp ašių. O tai reiškia, kad gale sėdintiems labai svarbiems asmenims (prieš daugiau nei dešimtmetį tai buvo didelių įmonių vadovai, aukšto rango pareigūnai arba diplomatai) buvo suteikta dar daugiau erdvės bei patogumų.

S klasė atpalaiduoja. Užsidarius duris į vidų nepatenka joks iš išorinio pasaulio sklindantis triukšmas. Šis modelis puikiai tinka ir ilgoms kelionėms. Galingi varikliai visus lenkimus paverčia pastangų nereikalaujančiais procesais, o dvi tonos prabangos rūpinasi visų viduje sėdinčių gerbūviu.

2006-2013 metų S klasė yra puikus automobilis, kaip ir pagrindiniai jo konkurentai, tačiau yra vienas labai didelis ir svarbus „bet“. Naudoto tokio automobilio eksploatacija reikalauja tvirtos finansinės paramos – dėl to dažnas toks automobilis parduodamas už, atrodo, labai juokingą kainą.

Automobilio trūkumai:

  • Dažni variklių gedimai;
  • Itin brangus pneumatinės pakabos remontas;
  • Brangi automobilio eksploatacija.

Portale Autoplius.lt parduodama apie pusantro šimto 5 kartos S klasės modelių. Tačiau tokių automobilių pirkėjai turi prisiminti auksinę tokio tipo transporto priemonės pirkimo taisyklę. Kiekvienas stambesnis remontas gali priminti tokio modelio pirkėjams apie didelio kalibro skyles biudžeto planavime.

Svarbu:

  • Būtina įvertinti didelį automobilio nuvertėjimą;
  • Svarbu kruopščiai patikrinti perkamo automobilio būklę;
  • S klasė – komfortiškiausias modelis iš visos vokiškos trijulės;
  • Rekomenduojama vengti pačių pigiausių modelių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos