Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

5 stebinantys dalykai, kurių negali daryti „Bugatti Chiron“ savininkai

„Bugatti Chiron“ – vienas greičiausių planetos automobilių. Beveik 3 milijonus eurų kainuojanti mašina pasižymi didžiule prabanga, greičiu, vairavimo malonumu ir išskirtinumu. Tačiau savininkai vis tiek negali atlikti kai kurių paprastų dalykų.
Juanas Pablo Montoya pasiekė naują rekordą su „Bugatti Chiron“
„Bugatti Chiron“

1. Pažiūrėti po variklio gaubtu

„Bugatti Chiron“ variklio gaubtas yra nuimamas specialiais įrankiais, kurie paprastiems žmonėms nėra prieinami. Dar daugiau – „Bugatti“ net nenorėtų, kad jūs ten lįstumėte ir knaisiotumėtės po sudėtingą variklio skyrių. Taip, beje, sutaupoma ir svorio – variklio gaubtas yra tiesiog priveržtas, neturi įprastų vyrių ir pneumatinių cilindrų. Į variklį negali pažiūrėti ir kai kurių „McLaren“, „Porsche“ ir kitų markių automobilių savininkai.

2. Modifikuoti savo automobilį

Vėlgi, „Bugatti“ tai draudžia. Viena vertus, nekokybiškai modifikuotas automobilis bus prastesnis nei gamyklinis. Dėl savininko rankomis automobiliui suteiktų defektų gali būti apkaltintas gamintojas, o niekas to nenori. Kita vertus, prastai atrodantis „Chiron“ kenktų ir „Bugatti“ įvaizdžiui. Kartu pirkėjai taip skatinami užsisakyti gamyklinės papildomos įrangos ir unikalių dizaino elementų.

3. Išlaikyti privatumą

„Bugatti Chiron“ automobiliai nuolat siunčia duomenis gamintojui. Taip „Bugatti“ gali įsitikinti, kad visi parduoti automobiliai veikia ir yra naudojami. Ne visiems tai patinka – „Bugatti“ gali sužinoti ir automobilio buvimo vietą, o tai yra šioks toks privatumo pažeidimas. Tiesa, vis daugiau kasdienių automobilių turi tą pačią problemą.

4. Remontuoti automobilį ar jo ratus

Ar kažkur šalia jūsų yra „Bugatti“ patvirtintos automobilių remonto dirbtuvės? Ne? Tuomet geriau į „Bugatti Chiron“ net nesidairykite. „Bugatti“ neleidžia automobilių remontuoti nepatvirtintose dirbtuvėse. Net padangas turite montuoti tik ten, kur leidžia gamintojas. Ir, žinoma, tik tas, kurias „Bugatti“ nurodo oficialiose specifikacijose. Beje, „Chiron“ šiuo požiūriu yra geresnis nei „Veyron“ – to automobilio ratlankiai buvo tokie, kad net norėdami jų padangų nebūtumėte pakeitę įprastose dirbtuvėse. Dabar tai tiesiog būtų taisyklių pažeidimas.

5. Pilti bet kokio benzino

„Bugatti Chiron“ naudoja 98-os rūšies benziną. Ir kuo kokybiškesnį, tuo geriau, nes, kaip teigia pats gamintojas, 8 litrų W16 variklis su keturiais turbokompresoriais yra gana lepus. Pastebėjęs nekokybiškus degalus variklis gali pakeisti savo parametrus ir neleisti važiuoti didesniu greičiu. Jei gamintojas nuspręs, kad dėl variklio gedimo yra kalti degalai, tai vairuotojas turės plačiai atverti piniginę (greičiau jau metalinį lagaminą su antrankiais). „Chiron“ turi 100 litrų baką, tačiau jį papildyti reikia gana dažnai. Norėdamas automobilis visą degalų baką gali ištuštinti per 7-9 minutes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų