„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

5 svarbiausi dalykai apie šokiruojančios išvaizdos „Tesla Cybertruck“: kaina, varikliai, medžiagos

„Tesla“ vadovas Elonas Muskas ketvirtadienį pristatė savo pirmąjį pikapą „Cybertruck“. Baisiai atrodantis elektromobilis turi daug gerų savybių – štai 5 svarbiausi faktai apie ilgai lauktą „Cybertruck“.

„Cybertruck“ ką tik tapo nauju „Tesla“ gamos nariu. Dabar joje – „Model S“, „Model 3“, „Model X“, „Model Y“ (taip pat neseniai pristatytas), „Roadster“, „Semi“ ir „Cybertruck“. Naujasis pikapas neatrodo panašus į kitus „Tesla“ modelius ir jums spręsti, ar tai yra gerai.

Dizainas. Tai yra neabejotinai labiausiai aptarinėjama „Cybertruck“ detalė. Gerai, kad tai – „Tesla“ ir markės bei elektromobilių gerbėjai yra garsiausiai šaukiantys, kad pikapas atrodo neblogai, futūristiškai ar net gražiai. Grožio suvokimas yra subjektyvus dalykas, bet „Cybertruck“ nėra gražus. Tai yra baisi plokščio ir kampuoto dizaino nesąmonė. Tai yra automobilis, kurį piešėte būdami 6-erių. Tai yra automobilis, primenantis prasto seno žaidimo grafiką.

Automobilių dizainu nesidomintys žmonės „Cybertruck“ išvaizdą vadina drąsiausiu mūsų laikų dizainu. Kiti spėlioja, ar tai tik nėra eksperimentas, sukurtas siekiant įsitikinti, ar „Tesla“ gali pristatyti bet ką ir vis tiek susilaukti susižavėjimo šūksnių.

Jei tai būtų „Nissan“ ar „Volkswagen“, šio baisaus dizaino gynėjų būtų perpus mažiau. Ir tai nėra gerai – markių mėgėjai, žemiausias automobilių kultūros atstovų sluoksnis, stipriai nuleidžia kartelę savo pačių dievukams. Girdami „Tesla“ už drąsą šįkart patys prašote, kad kitas automobilis būtų dar baisesnis. Kita vertus, jei „Rivian R1T“ jums atrodo per daug nuobodus, turite alternatyvą. Bet pakalbėkime apie objektyvesnius dalykus.

„Cybertruck“ viduje gali susėsti 6 žmonės, o gale telpa keturratis motociklas. Krovinių skyrius yra uždengtas aptaku, kurį lengva patraukti, o jo durelės turi integruotą rampą. Pristatymo metu demonstruotas prototipas dar nėra paruoštas gamybai, todėl vietoje vairo turi keistą šturvalą primenantį įtaisą. O štai 17 colių ekranas neabejotinai išliks ir masinės gamybos versijoje.

Ypatingo tvirtumo medžiagos. Išorinis „Tesla Cybertruck“ kėbulo sluoksnis yra pagamintas iš itin tvirto nerūdijančio plieno (Ultra-Hard 30X Cold-Rolled) – to paties lydinio, kurį SpaceX naudoja savo raketoms gaminti. Jis yra neperšaunamas iki 9 mm kalibro kulkomis. Tą tvirtumą „Tesla“ demonstravo kūju – jokių įlinkimų net po stiprių smūgių. Svarbu pabrėžti, kad automobilio konstrukcija nėra pagaminta iš nerūdijančio plieno, nes tai yra per sunki ir per brangi medžiaga. Nerūdijančio plieno egzoskeletas tarsi šarvai dengia „Cybertruck“ kėbulą.

VIDEO: Pamatykite, kaip atrodo naujasis „Tesla“ elektrinis pikapas – per jo pristatymą E.Muskui teko raudonuoti

Stiklai taip pat yra labai tvirti – nors ne visa jėga paleistas metalinis rutulys sudaužė stiklus, jie visiškai nesubyrėjo. Net ir krovinių kėbulą dengiantis aptakas, skirtas aerodinamikai pagerinti ir kroviniams nuo vagių paslėpti, yra toks tvirtas, kad ant jo galima stovėti.

Vienas, du ar net trys varikliai. Bazinis „Cybertruck“ turės 1 variklį, kuris suks tik galinius ratus. Iki 100 km/val. jis įsibėgės greičiau nei per 7 sekundes, vienu įkrovimu nuvažiuos 402 km.

Vienu laipteliu aukščiau surasime „Cybertruck AWD“ su dviem varikliais. Šis yra varomas visais ratais, iki 100 km/val. įsibėgėja maždaug per 4,5 sek., o pilnai įkrautas nuvažiuoja 483 km. Galiausiai, trijų variklių versija iki 100 km/val. įsibėgės maždaug per 3 sekundes (greičiau nei kai kurie superautomobiliai!) ir vienu įkrovimu nuvažiuos 805 km.

Žinoma, nuvažiuojamą atstumą trumpins sunkūs kroviniai, tačiau pripažinkime – daugelis pikapų didžiąją laiko dalį važinėja tušti. Maksimali „Cybertruck“ įkrovimo galia – 250 kW – tai taip pat yra šis tas neįtikėtinai nuostabaus.

Pikapas, visureigis ir nuotykių automobilis. „Tesla Cybertruck“ turi maždaug 2 metrų ilgio krovinių kėbulą, į kurį galima krauti 1588 kg krovinius. Ten yra ir elektros lizdas – keturratį, kurį „Tesla“ pristatė kartu, galima ne tik vežti, bet ir įkrauti. Krovinių įkėlimą palengvina integruota rampa bei pneumatinė važiuoklė – galima nuleisti visą pikapą ar tik galinę jo ašį. „Cybertruck“ gali vilkti 3400, 4536 arba net 6350 kg sveriančius krovinius, priklausomai nuo pasirinktos versijos. Taigi „Cybertruck“ galės į kelionę pasiimti katerį, namelį ant ratų, lenktyninį automobilį ar kitus sunkius krovinius.

Bekelėje „Cybertruck“ turėtų jaustis puikiai ir ne tik dėl tvirto kėbulo ir lengvai nesudaužomų langų. Šio automobilio ratai yra sumontuoti netoli kėbulo kampų, todėl „Cybertruck“ gali pasigirti geriausiais įkalnės ir nuokalnės įveikimo kampais rinkoje – atitinkamai 35 ir 28 laipsniai. Bekelėje padės ir itin žemas svorio centras. Na, o pneumatinė pakaba leis „Cybertruck“ pakelti kėbulą į 40,6 cm aukštį.

Kaina. Užsakyti „Tesla Cybertruck“ galima jau dabar. Bazinio modelio kaina prasideda nuo 39 900 dolerių, dviejų variklių versija kainuos nuo 49 900, o trijų variklių „Cybertruck“ – nuo 69 900 dolerių. Pirmieji „Cybertruck“ gamyklą paliks 2021 metais (Rivian R1T pasirodys 2020-ųjų rudenį). Tiesa, galingiausios trijų variklių versijos teks palaukti iki 2022-ųjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs