Turint omeny, kad drifte padangų plotis, o ne galia lemia, kurioje lygoje gali dalyvauti galingas automobilis, 717 AG turinčiam „Dodge Challenger SRT“ siauri ratai turėjo netikti. Taip, varžybose jis būtų bejėgis. Bet smagiam pasivažinėjimui ir žmonių palinksminimui puikiai tiko.
Tokia netradicinė ratų konstrukcija pasirodė esant pakankamai stipri ir funkcionali. Ji ne tik išlaikė automobilio svorį, bet atlaikė pasivažinėjimą po miestą ir netgi „burnoutą“ – triuką, kai didele galia sukant ratus sudeginamos automobilio padangos.
Be abejo, žiūrovų dėmesio netrūko. Aliuminio ratai, apauti keistomis labai siauromis padangomis, suteikė ekstravagantiškumo.
Tačiau įspūdingiausiai atrodė „burnoutas“. Teko išvažiuoti iš miesto ir rasti nuošalesnį keliuką. Kol ratai turėjo „mėsos“, rūko dūmai. Tačiau, kai gumos ant ratlankių nebeliko, jie tapo pjūklais, kiaurai pjovusiais asfalto dangą. Todėl „Dodge“ tiesiog prasmego asfalte, teko netgi kviesti gelbėjimo techniką.
„Dodge Challenger SRT Hellcat“ laikomas vienu galingiausių automobilių pasaulyje. Jį varo V8 6,2 l variklis, išvystantis 717 AG ir 881 Nm sukimo momentą. Tai leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,9 sek., o maksimalus greitis – 320 km/val.