Carthrottle.com pateikia kelis paskutinio praėjusio amžiaus dešimtmečio automobilius, kurie šiandien nekainuoja daugiau už butą Vilniuje, tačiau netolimoje ateityje jų kaina turėtų augti.
„Alfa Romeo 145 QV“
Šis modelis pažymėjo naująjį „Alfa Romeo“ įvaizdį – modernų, šiuolaikišką. Vėliau „Alfa“ tapo neatsiejama nuo dviejų žodžių – graži ir nepatikima. Chriso Bangle‘o sukurtas automobilis su 150 AG išvystančiu populiariuoju „Alfa Twin Spark“ varikliu šiandien gali kainuoti apie 2000 eurų, tačiau rasti jį geros būklės yra itin sunku.
„Citroen Xsara VTS“
Šis modelis visą laiką buvo „Peugeot 306 GTi“ šešėlyje, nors mechaniškai tai identiški modeliai. Turint galvoje „Citroen Xsara“ istoriją ralyje, VTS modelis neturėtų būti užmirštas. 306 GTi rasti šiomis dienomis jau labai sudėtinga, tuo tarpu „Citroen Xsara VTS“ dar galima gauti už santykinai nedidelę kainą.
„Fiat Bravo HGT“
Kaip ir „Alfa Romeo 145“, šis „Fiat“ yra sukurtas ant „Tipo“ platformos, tačiau priekyje jis turi sumontuotą penkių cilindrų „Fiat Coupe Turbo“ variklį. Vienintelė problema – rasti tokį automobilį. Jie niekada nebuvo itin populiarūs, tad jau šiandien už tūkstantį eurų tokio „Fiat“ nerasi. Tačiau tai leidžia neabejoti, jog po 5 metų šių modelių kainos tik didės.
„Mazda MX-3“
Tai buvo japonų bandymas sukurti kupė kėbulo formą turintį hečbeką. Pavyko? Populiarumo MX-3 netrūko, ypač dėl variklio. Kas pagalvotų, jog po mažylės „Mazda“ kapotu slepiasi V6 variklis?
Nuo 1991 iki 1997 metų gamintas „Mazda“ automobilis šiandien retai matomas skelbimų portaluose, tad norint investuoti kelis tūkstančius eurų į automobilį, kurio vertė ateityje, tikėtina, didės, šis modelis yra tinkamas variantas.
„Ford Puma“
Tai yra ta pati „Ford Fiesta“, tik atrodanti gražiau ir turinti sąsajų su automobilių sportu. 1,7 l darbinio tūrio variklis gana patikimas, tačiau „Puma“ turėjo rūdžių problemą – rasti jų nepažeistą automobilį yra didelis iššūkis.
Galime neabejoti, kad po kelerių metų tvarkingi „Puma“ modeliai kainuos gerokai daugiau nei šiandien.
„Nissan Almera GTi“
Paprasta „Almera“ buvo turbūt nuobodžiausia mašina planetoje, tačiau kai joje buvo įmontuotas automobilių entuziastų garbinamas 138 AG išvystantis SR20DE variklis bei ant bagažinės dangčio pridėtos raidės GTi, „Almera“ suspindėjo kitomis spalvomis. Didžiausia problema – kur rasti šį automobilį „gyvą“? Lietuvoje tą padaryti jau itin sunku.
„Renault 19 16V“
19 mažesnysis brolis „Clio“ yra turbūt geriausiai pasaulyje žinomas „karštasis hečbekas“, o tai yra gera priežastis tikėtis, kad ir „Renault 19“ sulauks savo sėkmės momento. Išskirtinis jo dalykas yra variklis – 133 AG išvystanti 1,8 l darbinio tūrio jėgainė buvo retame „Renault“ automobilyje ir šiandien rasti tokį egzempliorių jau sudėtinga.
„Volkswagen Polo G40“
Jau šiandien tai yra automobilis, kuris vakar kainavo mažiau. 1,3 l darbinio tūrio variklis su turbokompresoriumi padarė šį mažylį išskirtinį tarp kitų „hot hatch‘ų“, o iš kitų „VW Polo“ G40 versija išsiskiria kaina. Pardavus vieną G40, nesunku būtų nupirkti tris paprastus „Polo“, o po kelerių metų šis santykis tik keisis paprastų „Polo“ nenaudai.