Skelbime nurodoma, kad automobilyje sumontuotas 1,9 litro dyzelinis variklis, pasiekiantis 77 kilovatų galingumą. Pilkos spalvos universalas varomas priekiniais ratais, turi mechaninę pavarų dėžę, oro kondicionierių, ant jo sumontuoti penkiolikos colių skersmens ratlankiai. Techninė apžiūra galioja iki 2016-ų metų gruodžio.
„Škoda Octavia“ skelbimą galite rasti čia.
Lietuvoje netylant diskusijoms dėl ridos korekcijų ir gerokai, o kartais net perpus sumažinamų automobilių nuvažiuotų kilometrų, toks pardavėjo atvirumas pribloškia ir net maloniai nustebina.
Skelbimo autorius rašo, kad originali automobilio rida siekia 800 000 kilometrų, o esant 480 000 km ridai buvo pakeistas variklis su turbina. Arūnu skelbime prisistatantis asmuo tvirtina, kad visi aptarnavimai ir remonto darbai buvo atliekami tik „Škodos“ servise, o tiek kilometrų odometras rodo dėl ilgų atstumų, kuriais buvo važinėjama Europoje.
Telefonu susisiekus su skelbimo autoriumi Arūnu pardavėjas patvirtino, kad tikrai parduoda automobilį su tokia rida. Pasak pašnekovo, kol kas itin didelio susidomėjimo automobiliu nebuvo, nors skelbimo peržiūrų skaičius – nemažas.
Pardavėjas patikino, kad automobilio rida įspūdinga dėl to, kad „Škoda“ kiekvieną dieną važiuodavo ilgus atstumus Europoje vežiojant krovinius.
Tiesiog parduodame šį įmonės automobilį, nes turime naują ir norime parduoti senąjį.
„Esame rimta įmonė. Šis automobilis irgi priklauso įmonei. Nesame suinteresuoti išdarinėti kokias nors suktybes. Juk yra kėbulo numeris, galima patikrinti visą automobilio istoriją. Per tuos metus, kiek mes automobilį turime, viskas buvo tvarkoma tik „Škodos“ atstovybėje, keičiama originaliomis dalimis. Mūsų įmonės veikla nėra automobilių pardavimas. Tiesiog parduodame šį įmonės automobilį, nes turime naują ir norime parduoti senąjį“, – sakė pardavėjas.
Arūnas atskleidė, kad šis automobilis Lietuvoje buvo pirktas visiškai naujas. Šia transporto priemone įmonės darbuotojai kasdien suko tūkstančius kilometrų Europos valstybių keliais, todėl ir odometro rodmenys tokie įspūdingi.
„Iš pradžių automobilis buvo šiek tiek neprižiūrimas. Vairuotojai važiuodavo daug, greit, užsienyje ir 180 km/val. greičiu. Galiausiai „išlindo“ švaistiklis. Tuomet radome variklį, kuris buvo nuvažiavęs 37 000 km. Pirkome iš daužto automobilio, su visais „Škodos“ centro patikrinimais. „Škodos“ servise jis ir buvo pakeistas. Tai buvo gal prieš dvejus metus“, – aiškino pardavėjas.
Nepaisant didelio kilometražo, automobilio būklė gana gera. Pardavėjas aiškina, kad automobilio remontui taupoma nebuvo ir visi darbai atlikti tik specializuotame servise.
Niekas pas mus nesismulkina, kad ieškotų kažkokio pigesnio varianto remontui, kažką restauruotų.
„Būklė puiki, nes remontas vykdavo keičiant detales originaliomis dalimis. Sugedo amortizatorius – keičiam, bilda važiuoklė – keičiam. Niekas pas mus nesismulkina, kad ieškotų kažkokio pigesnio varianto remontui, kažką restauruotų. Ką reikėjo – tą keitėme. Mes ne tuo užsiimame. Mums reikia, kad mašina važiuotų, o ne stovėtų. Būna, kad per savaitgalį su ja nuvažiuojame 5 000 kilometrų. Tvarkome ją Lietuvoje, nes nenorime rizikuoti, kad ji sugestų kažkur Prancūzijoje, Ispanijoje ar Vokietijoje. Kažkur yra šiek tiek rūdelių, kai kur lakas atsilupęs, bet ji tvarkinga“, – pasakoja Arūnas.
Šis automobilis darbo įrankiu buvo trims vairuotojams, kurie į Europą važiuodavo pasikeisdami. Pardavėjas skaičiuoja, kad per mėnesį „Škoda Octavia“ pravažiuodavo apie 20 tūkst. kilometrų.
„Žiūrėsime, ar žmonės automobiliu domėsis. Parašėme realią kainą pagal tai, koks yra automobilis. Nesame suinteresuoti uždirbti iš šio automobilio. Tiesiog norime parduoti techniškai tvarkingą automobilį be jokių paslapčių, kuris mums ištikimai tarnavo daugiau nei penkerius metus. Tegul žmonės perka automobilį, o ne ridą“, – teigė „Škoda Octavia“ skelbimą įdėjęs Arūnas.