A.Bubinas ir V.Milius per 12 valandų nuo šiauriausio Europos taško nuvažiavo 1 300 kilometrų

Lietuviai keliautojai Aidas Bubinas ir Vitoldas Milius liepos 1-ąją pradėjo neeilinę kelionę: iš šiauriausio Europos taško Nordkapo jie sieks kuo greičiau nukakti į piečiausią senojo žemyno vietą – Tarifą. Atstumas tarp šių dviejų taškų – 5 830 km.
Kelionė Nordkapas-Tarifa
Kelionė Nordkapas-Tarifa / Aido Bubino nuotr.

7 ryto Lietuvos laiku iš Nordkapo A.Bubinas pajudėjo „Honda Crosstourer“ motociklu, o V.Milius – „Honda Civic“ automobiliu.

19 val. Lietuvos laiku motociklininkas A.Bubinas jau buvo įveikęs 1 300 kilometrų. Tuo metu automobiliu važiuojantis V.Milius nuo kolegos atsilieka maždaug 50 kilometrų.

Motociklu važiuojantis Aidas Bubinas pasakoja, kad kelionė vyksta sklandžiai. Nuvažiuoti kuo greičiau iki tikslo Tarifoje siekiantis motociklininkas tvirtina, kad tempą pavyksta palaikyti tokį, kokiu juda visas eismo srautas. Pokalbio metu A.Bubinas teigė, kad važiuoja 105 km/val. greičiu, kur leistinas greitis siekia 110 km/val.

Aido Bubino nuotr./Kelionė Nordkapas-Tarifa
Aido Bubino nuotr./Kelionė Nordkapas-Tarifa

„Laikomės kelių eismo taisyklių. Dabar važiuojame Švedijoje. Kaip sako Vitoldas, čia nuo vieno greičio matuoklio matosi kitas, todėl nėra prasmės didinti greitį, o po to vėl jį mažinti.

Čia ne Rusija ir visi kelių eismo taisyklių laikosi.

Stengiuosi važiuoti stabiliai. Taip ir mažiau pavargsti, ir degalų mažiau reikia. Būtų neprotinga važiuoti kitaip. Čia ne Rusija ir visi kelių eismo taisyklių laikosi“, – pasakoja A.Bubinas.

Iš šiauriausio Europos miesto Nordkapo išvažiavusius lietuvius palydėjo lietus ir vos 5 laipsnius šilumos siekianti temperatūra. Vėliau dangus pragiedrėjo, o oras įšilo net iki 22 laipsnių. Tiesa, 19 val. Lietuvos laiku A.Bubinas sakė, kad dangus vėl pradeda niauktis, krenta temperatūra ir neaišku, kiek ilgai dar teks važiuoti geromis oro sąlygomis.

Motociklininkas sako, kad stoti ilsėtis dar neplanuoja, nes jaučiasi kupinas jėgų. Trumpai pasimankštinti leidžia neišvengiamos pertraukos kas 200 kilometrų tuomet, kai pilami degalai. Tuomet yra 8-10 minučių laiko pasinaudoti tualetu bei nusivalyti šalmo stikliuką. Po to – ant motociklo ir vėl į kelią.

Važiuosiu tol, kol tą daryti bus galima protingai ir saugiai.

„Važiuosiu tol, kol tą daryti bus galima protingai ir saugiai. Įprastai man pirmą naktį vairuoti nėra didelių problemų. Kartais net ir be puodelio kavos tą pavyksta padaryti. Jei norėsiu miego – stosiu ir miegosiu. Bet kur konkrečiai – pasakyti negaliu, nes tokio plano neturiu“, – sakė Aidas Bubinas.

Tuo metu automobilį vairuojantis Vitoldas Milius pasakoja, kad kol kas kiek atsilieka nuo A.Bubino. Keliautojas sako, kad vakare padidėjo eismo srautas, tad jam važiuojant automobiliu daryti lenkimus kiek sunkiau nei priekyje judančiam motociklininkui.

Aido Bubino nuotr./Kelionė Nordkapas-Tarifa
Aido Bubino nuotr./Kelionė Nordkapas-Tarifa

„Norvegijoje eismas buvo menkas, nes mes išvažiavome ryte. Visi „kemperistai“ dar miegojo, o mes jau keliavome, todėl buvo galima laisvai važiuoti.

Visi „kemperistai“ dar miegojo, o mes jau keliavome, todėl buvo galima laisvai važiuoti.

Tai ypač aktualu buvo man, važiuojančiam automobiliu. Aidas su motociklu kiek laisviau gali lenkti. Kadangi Norvegijoje kelias – ne Vokietijos greitkelis, tai aplenkti niekur neskubančius skandinavus nėra lengva“, – tvirtino V.Milius.

Abiejų vairuotojų buvimo vietą galite stebėti žemiau esančiame žemėlapyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis