Autonominis bagažo pakrovimo traktorius neatrodo taip įspūdingai kaip didelis karjero sunkvežimis ar progresyvus kaip taksi be vairuotojo, tačiau jis labai svarbus. Juk nenorite išskristi be bagažo?
Atvykę į oro uostą jį atiduodate, o patys laukimo salėje laukiate savo skrydžio. Tačiau bagažo atveju jis turi būti ne tik sumestas į lėktuvo krovinių skyrių. Jis surūšiuojamas pagal svarbą (gal jį reiks iškrauti kitame oro uoste, o dalis skris tuo pačiu lėktuvu dar toliau), dydį, bagažui keliamus kitus reikalavimus (galbūt bagažo skyriuje keliaus augintiniai). Į likusią laisvą vietą kompanijos dažnai priima komercinius krovinius. Visa tai galiausiai turi atsidurti teisingame lėktuve.
Tuo tarpu lauke vyrauja organizuotas chaosas. Įvairiomis kryptimis per takus rieda dešimtys lėktuvų, keliauja oro uosto darbininkai, kroviniai zuja net po kelis sandėlius esančius visoje zonoje. Visus spaudžia laikas. Žmogus turi pasikrauti bagažą, pergabenti per visą eismą ir galiausiai jį pakrauti į lėktuvą. Didelis spaudimas.
Vis dažniau ir dažniau girdime apie tai, kad vienokia ar kitokia oro uosto tarnyba netyčia užkliudė lėktuvą. Visa tai žmogiškos klaidos. Aviacijos verslas vis dar viena iš smarkiai populiarėjančių keliavimo būdų. Kelionės kainos krinta. Kasmet fiksuojami vis didesni keliautojų srautai. Oro uostai perpildyti. Stresas persikelia ant smulkiausių darbuotojų pečių.
Būtent todėl „Air France“ šių metų lapkričio viduryje pradėtas eksperimentas Tulūzos oro uoste atrodo daug žadantis. Kompiuterio valdomas traktorius nugabens krovinius i taško A į tašką B. Kaip ir savavaldžiai automobiliai ši transporto priemonė autonomiškai reaguos į jos kelyje pasitaikančias kliūtis, teritorijoje judantiems taikomus eismo ženklus.
Darbuotojui atkris vienas darbas. Jis galės susikaupti ties kitais ne mažiau svarbiais darbais. Bendrovė neslepia, kad tai tik vienas iš žingsnių, kuriais planuojamas ateities keleiviams kur kas patogesnis „Išmanusis oro uostas“.