Europiečiams, pratusiems prie sklandžių automobilių pristatymų profesionaliose trasose, šis renginys galėjo sukėlti dviprasmiškų minčių. Tiesa, renginio organizatoriai pabrėžė, kad ta nėra pabaigtas modelis. Tik koncepcija, kuria Rusija norėjo pasigirti.
Bet kuriuo atveju, akivaizdu, kad ne visuomet teisingas posakis, jog „net ir bloga reklama yra reklama“. Po tokio „pasirodymo“, nedaugelis norės UAZ elektrinio autobusiuko.
Rusija, sulaukusi ES ir JAV sankcijų, nugrimzdo į didelę recesiją automobilių pramonėje. Todėl „parsidavė“ Kinijos automobilių pramonei. Neva rusiško naujo modelio „Moskvich“ atsiradimas – puikiausia iliustracija. Atvežtam iš Kinijos modeliui Rusijos gamykloje tiesiog prisukami ratai, dar kelios detalės ir prikliuojamas rusiškas lipdukas. Tuo pat metu propaganda trimituoja ir apie tai, kaip Rusijoje dabar suklestės automobilių pramonė ir bus pradėtas elektromobilių proveržis.
TAIP PAT SKAITYKITE: Pirmieji Kremliaus limuzino „Aurus“ defektai
Tad kyla klausimų, kokia tokio elektrinio „batono“ kaina? Iš ko jis pagamintas? Ar įsibėgėja bent iki 100 km/val.?