„Auto Bild“ žurnalo bandytojai testavo stabdymą esant stipriam lietui; Stabdymo atstumas važiuojant naujomis ir senomis padangomis skyrėsi beveik 100 metrų.
„Auto Bild“ žurnalo bandytojų atliktame teste buvo nustatytas itin didelis stabdymo kelio padidėjimas važiuojant per stiprų lietų. Bandymo metu „Volkswagen Golf“ automobilis turėjo sumontuotas 225/45 R 17 dydžio „Continental“, „Good Year“ ir „Michelin“ padangas su skirtingo gylio protektoriumi. Testo rezultatai buvo šokiruojantys.
Geriausi rezultatai buvo pasiekti važiuojant „Continental“ padangomis – 80 km/h greičiu važiuojantis automobilis su naujomis padangomis sustojo už 25,8 metro. Su 3 mm gylio protektoriumi stabdymo kelias padidėjo iki 31 metro (daugiau kaip vieno automobilio atstumu), o su minimaliu 1,6 mm padangų protektoriaus gyliu automobilis sustojo tik už 36,2 metro (už daugiau kaip 10 metrų arba dviejų automobilių).
„Auto Bild“ žurnalo bandytojų atliktame teste buvo nustatytas itin didelis stabdymo kelio padidėjimas važiuojant per stiprų lietų.
Tačiau šis skirtumas tapo dar didesnis, kai greitis padidėjo iki 120 km/h. Su naujomis „Continental“ padangomis automobilis sustojo už 59,1 metro. Su 3 mm gylio protektoriumi stabdymo kelias buvo net 124 metrai, o su 1,6 mm gylio protektoriumi reikėjo net 154,9 metro, kad automobilis visiškai sustotų!
Kalbant vaizdžiai tai reiškia, kad ten, kur automobilis su naujomis padangomis saugiai sustotų prieš kliūtį, automobilis su minimalaus protektoriaus gylio padangomis į kliūtį atsitrenktų praktiškai nestabdomas ir vis dar judėdamas 106 km/h greičiu.
Bandymus atlikusių specialistų išvada buvo vienareikšmiška – esant šlapiai kelio dangai maksimalų saugumą užtikrina tik naujos padangos. Padangos su 3 mm gylio protektoriumi (minimalus žieminių padangų protektoriaus gylis) leidžia pasiekti tik patenkinamą stabdymą, o padangos su 1,6 mm gylio protektoriumi yra tiesiog mirtinai pavojingos.