„Alfa Romeo“ entuziastai sezoną atidarė Kernavėje

Praėjusį savaitgalį Kernavėje vyko jau tradiciniu tampantis Lietuvos „Alfa Romeo“ klubo sezono atidarymas. Sugužėjo didžiulis būrys šio legendinio itališkų automobilių gamintojo gerbėjų ir jiems prijaučiančių – prie Kernavės muziejaus vos sutilpo net šešiasdešimt šešios įvairių laikotarpių grynakraujes itališkos gražuolės.
„Alfa Romeo“ klubo sezono atidarymas Kernavėje
„Alfa Romeo“ klubo sezono atidarymas Kernavėje / Organizatorių nuotr.
Temos: 2 Kernavė Alfa Romeo

Renginys sulaukė labai garbių svečių – susirinkusius sveikino bei dovaną klubui įteikė Italijos ambasadorius Lietuvoje Stefano Taliani de Marchio, naujausius „Alfa Romeo“ kūrinius „Giulia“ sedaną ir „Stelvio“ visureigį į istorinę sostinę pristatė oficialus atstovas Lietuvoje UAB „Autobrava“. Su naujausiais modeliais staigmenos nesibaigė – gamintojo atstovai apdovanojo gražiausių automobilių, kuriuos rinko renginio svečiai, savininkus – nugalėtojas gavo galimybę asmeniškai išbandyti pernai lapkritį Lietuvoje debiutavusį „Alfa Romeo Giulia“.

Pasistengė ir lenktyninės komandos vyrai, susirinkusių džiaugsmui atvairavę lenktynių trasose užgrūdintą raudonąją „Alfa Romeo GT Diavolo Rosso“ bei vienam iš prizininkų įteikę kuponą apsilankyti automobilių dirbtuvėse Autofficina.lt.

Kad Kernavė ne tik neeilinė vieta Lietuvos istorijoje, bet ir ypatinga gamtos dvasių buveinė, įrodė motulė Gamta. Sekmadienį klubo nariai buvo liudininkai bene visų metų ciklų – ir skaisčiai švietė saulė, ir pūtė žvarbus rudeninis vėjas, ir galų gale, iš dangaus pasipylė sniegas. O netrukus vėl maloniai glostė pavasarinė šiluma bei džiugino giedras dangus...

Visiems susirinkusiems Lietuvos „Alfa Romeo“ klubas padovanojo galimybę apsilankyti muziejuje bei iš valstybinio Kernavės kultūrinio rezervato gido lūpų išgirsti įdomių istorijų apie Kernavę ir jos apylinkes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis