Vienas iš daugelio svajojančių apie tokį modelį pagaliau turi galimybę įsigyti
tikrų tikriausią GTV 3.0 V6. Automobilių skelbimų portale Autoplius.lt parduodamas juodos spalvos, 2001 m. 2+2 tipo itališkas kupė. „Mašina mylėta ir išcackinta iki negalėjimo. Visi brangiausi eksploataciniai dalykai jau įveikti, belieka tik mėgautis“, tvirtina pardavėjas.
"Alfa Romeo GTV" kainą ir daugiau nuotraukų rasite portale Autoplius.lt, paspaudę šią nuorodą.
O mėgautis tikrai yra kuo. Šią „Alfa Romeo GTV“ versiją gamintojas aprūpino vairavimo malonumą tiekiančia įranga: atnaujintu salonu, patobulinta elektronika bei šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, kuri V6 atmosferinio variklio galią perduoda į priekinius varančiuosius ratus.
Būtent tokių specifikacijų modelio automobilių pagaminta vos apie 1200 vienetų. Šis „Alfa Romeo“ aprūpintas 3,0 litrų darbinio tūrio benzininiu varikliu, kurio dėka 100 km/h greitį sportinis kupė išvysto per 6,8 sekundes ir pasiekia maksimalų 238 km/h greitį.
Tačiau neatskiriama šio modelio dalis – jo variklio generuojamas garsas. Prie laisvų sūkių jis ne riaumoja, o greičiau maloniai „murkia“ , tačiau akceleratorių nuspaudus iki galo rafinuotą murkimą pakeičia galingas riaumojimas. Šis garsas miesto gatvėse tikrus automobilių entuziastus privers sukioti galvas ir trumpam netgi pamiršti savo mintis.
Prieš metus iš Olandijos atgabentu automobiliu savininkas rūpinosi lyg brangiausiu žmogumi: viduje sudėti „Zender“ aliuminiai pedalai, to paties gamintojo pavarų perjungimo ir rankinio stabdžio svirtys. Mašinos salone, kaip ir išorėje, dominuoja juoda spalva. Nors ir nuo magiško V6 variklio gausmo pavargti neįmanoma, melomanų ausis džiugins kokybiška garso aparatūra. Savininkas pabrėžia, kad netrūksta nė mažiausios detalės.
Techninė automobilio pusė, anot pardavėjo, ideali: sutvarkyta tiek priekinė, tiek galinė važiuoklės, sudėti originalūs itališki „Brembo“ firmos stabdžių diskai ir sportinės „Falco Motorsports“ kaladėlės. Pakeistas termostatas, galiniai amortizatoriai, radiatoriai, guoliai, radiatorius – išlaidų sąrašas didelis, todėl galima tikėtis, kad jokių kaprizų ši „Alfa“ neturėtų rodyti.
Nors ir „Alfa Romeo GTV“ yra natūraliai gražių proporcijų automobilis, šis konkretus modelis papildomai papuoštas nepigia „Zender“ apdaila. Standartinė išmetimo sistema taip pat pakeista į pralaidesnę: už katalizatorių eina sumontuoti du atskiri sidabrinės spalvos „Hormann“ duslintuvai, tiek išvaizdai suteikiantys papildomo šarmo, tiek garsui pridedantys daugiau žemų dažnių, kurie kiek „užlipa“ ant kėbulo. Juodos spalvos fone įspūdingai atrodo ir sidabrinės spalvos R17 „Teledial“ ratlankiai. Įsivaizduoti šį modelį be tokių ratų – sunki užduotis. Penkios didelės skylės idealiai puošia šį „Alfa Romeo“.
Negana to, „Alfa Romeo GTV“ sulaukė ir skandalingo žurnalisto Jeremy Clarksono įvertinimo. Jis šiam modeliui skyrė 29 vietą savo 2001 m. pagamintų geriausių automobilių šimtuke.
Tie, kurie nesupranta GTV idėjos, tikėtina, kad ir nesupras. Tai nėra pats greičiausias, ekonomiškiausias ar erdviausias automobilis. Tačiau jo ir nereikėtų lyginti su eiliniais kupė, kuriuos kasdien matote Lietuvos keliuose. Jeigu automobilių pramonė būtų miestas, tai „Alfa Romeo“ jame būtų operos ir baleto teatras.
Daugiau „Alfa Romeo GTV“ pasiūlymų portale Autoplius.lt rasite, paspaudę šią nuorodą.