Toks sprendimas nėra pirmasis pasaulyje. Automobilių gamintojai šią trasą giria dėl posūkių gausos, besikeičiančios kelio dangos, leidžiančios įvertinti automobilio valdymo savybes. Be to, kiekvienas sportiškesnį modelį išleidęs gamintojas laiko garbės reikalu išbandyti, kiek gi laiko šioje trasoje užtrunka jų kūrinys. Tad specialiai Niurburgringui dedikuotų automobilių jau buvę.
Išskirtinės „Alfa Romeo“ automobilių versijos pažymėtos NRING užrašais, ne tik keturlapio dobilo ženklu, sufleruojančiu, kad po variklio gaubtu abu modeliai turi 2,9 l darbinio tūrio V6 formos 510 AG turbobenzininį variklį.
Specialios laidos modeliai standartinėje įrangoje turi anglies keramikos stabdžius, „Sparco“ sportines sėdynes, „Alcantara“ ir oda padengtą vairą ir daugybę anglies pluošto detalių. Pavyzdžiui, šoninės sėdynių, slenksčių detalės, priekyje esančios išskirtinės „Alfa Romeo“ grotelės, nedidelis aptakas gale – visą tai pagaminta iš anglies pluošto.
Kiekvienas NRING modelis turi išskirtinę versiją žyminčius logotipus, serijos numerį. Ir įsigyti išskirtinius automobilius galės nedaugelis, mat „Alfa Romeo“ nusprendė pagaminti 108 „Giulia“ ir 108 „Stelvio“ kopijas.