„Alfa Romeo“ pristatė „Giulia QV“, kuris Niurburgringo trasoje įveikė net „Lamborghini“ ir „Ferrari“

Laukiamiausia „Alfa Romeo“ naujiena Frankfurto automobilių parodoje – „Giulia QV“ modelis. Ypatingai daug dėmesio automobilis sulaukė po to, kai Niurburgringo trasos ratą įveikė per 7 minutes ir 39 sekundes. Ir tai buvo padaryta keturviečiu sedano modeliu, turinčiu 2,9 litro darbo tūrio, V formos, šešių cilindrų agregatą.
„Alfa Romeo“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
„Alfa Romeo“ stendas Frankfurto automobilių parodoje / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Ši „Alfa Romeo“ naujiena išvysto 503 arklio galias, o rankas prie jo variklio pridėjo „Ferrari“ inžinieriai. Dar vienas įspūdingas rodiklis – pagreitėjimas iki 100 km/val. Tam „Giulia“ sugaišta vos 3,9 sek.

Jau dabar aišku, kad naujasis italų kūrinys mes pirštinę tokiems modeliams kaip BMW M3, „Audi RS4“ ar „Mercedes-Benz AMG C63“. Stebina ne tik maksimalus greitis, kuris siekia 306 km/val. bet ir prispaudžiamoji jėga. Ji, važiuojant maksimaliu greičiu, siekia net 100 kilogramų.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Alfa Romeo“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Alfa Romeo“ stendas Frankfurto automobilių parodoje

Dėka itin lengvo „Giulia QV“ kėbulo, trims kilogramams svorio atitenka viena arklio galia. „Giulia“ bus varomas galine ašimi, tačiau planuojama siūlyti ir versiją su visais varomais ratais.

Apie „Giulia“ galimybes byloja ne tik sausi skaičiai, bet ir rezultatai Niurburgringo trasoje, kuri jau tapo savotiška automobilių gamintojų santykių aiškinimosi arena.

„Giulia QV“ rezultatas – 14 sekundžių geresnis nei BMW M4,  jis taip pat greitesnis už „Ferrari 430 Scuderia“ ir viena sekunde aplenkė net „Lamborghini Murcielago LP640“. Tokie rezultatai vienareikšmiškai „Giulia QV“ modelį vainikuoja greičiausiu sedanu Niurburgringo trasoje.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Alfa Romeo“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Alfa Romeo“ stendas Frankfurto automobilių parodoje

Kėbulo gamybai buvo gausiai naudojamas anglies pluoštas. Juo pakeisdami metalines dalis – sparnus, duris, variklio ir bagažinės gaubtus ir kitas detales, gamintojai sutaupė nemažai svorio. Būtent svoris ir galia leido „Alfa Romeo Giulia“ modeliui pašiurpinti kur kas galingesnius automobilius Niurburgringo trasoje.

Kartu su naujuoju „Giulia“ debiutavo ir naujos, jam sukurtos technologijos, kurios, kaip manoma, vėliau taip pat bus pritaikomos ir kituose modeliuose.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Alfa Romeo“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Alfa Romeo“ stendas Frankfurto automobilių parodoje

Pranešama apie naują sukimo momento paskirstymo ratams sistemą, elektromechaninę integruotą stabdžių sistemą, aktyvų oro srauto skirstyvą, kuris generuoja prispaudžiamąją jėga ir užtikrina stabilumą važiuojant dideliu greičiu.

„Giulia QV“ kainuos 72 tūkst. eurų, o jei pirkėjas norėtų mažesnio svorio versijos, kurioje dominuoja anglies pluoštas, jam tektų pridėti dar  18 tūkst. eurų.

„Alfa Romeo“ planuose yra numatyti „Giulia“ modeliai su dyzeliniais ir ne tokiais galingais benzininiais varikliais, tačiau jų kainos kol kas lieka paslaptyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis