„Alfa Romeo“, už kurią tikimasi gauti 22 mln. eurų

Kiekviename aukcione yra žvaigždė, į kurią krypsta visų akys. Šį kartą vasario mėnesį Paryžiuje vyksiančiame aukcione tokia žvaigžde bus 1939-ųjų metų gamybos „Alfa Romeo 8C 2900B Touring Berlinetta“.
„Alfa Romeo 8C 2900B Touring Berlinetta“
„Alfa Romeo 8C 2900B Touring Berlinetta“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Aukciono „Artcurial Motorcars“ vadovas Matthieu Lamoure pasakodamas apie šį išskirtinį „Alfa Romeo“ automobilį sako, kad tai gražiausias prieškariu pagamintas automobilis ir įvardija, kad tikimasi, jog aukcione už jį pavyks gauti nuo 16 iki 22 milijonų eurų.

Tuo metu, kai „Ferrari“ įmonė dar tik kūrėsi, „Alfa Romeo“ automobiliai karaliavo viso pasaulio lenktynių trasose. Šį aukso amžių atspindi ir į aukcioną patekęs modelis, kuris buvo sukurtas panaudojant lenktynėms skirto „8C 35 Grand Prix“ bazę.

Pirmasis, konkrečiai šio, aukcione parduodamo „Alfa Romeo“ savininkas buvo pirkėjas iš Anglijos, o apskritai per beveik 80 metų automobilis turėjo keturis savininkus. Paskutiniajam jis priklausė net 43 metus.

Dar viena aukcione parduodamo „Alfa Romeo“ ypatybė – šio automobilio kėbulą kūrė legendinė italų įmonė „Carrozzeria Touring Superleggera“. Iš viso buvo pagaminti tik penki tokie „Alfa Romeo 8C 2900B Touring Berlinetta“, todėl tai dar viena priežastis, kodėl tikimasi, kad pirkėjai už jį gali pasiūlyti ir 22 mln. eurų.

Dar vienas išskirtinis aukcione parduodamas automobilis – lenktyninis „Serenissima Jungla GT“, kuris dalyvavo 24 valandų Le Mano lenktynėse 1966-aisiais. Automobilis išsiskiria tuo, kad jis nėra restauruotas. Tiesą sakant, po lenktynių automobilis buvo pastatytas ir net neremontuotas.

Kaip teigia M.Lamoure, tokie automobiliai sulaukia ypač daug dėmesio, nes dažniausiai senovinių automobilių pirkėjai nori arba visiškai restauruoto, arba, priešingai, kaip įmanoma autentiškesnio egzemplioriaus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis