Jo kūrinys automobilių industrijoje – „Lotus Evora GTE“ – rodo priešingai. GTE – tai patobulinta paprastos „Evora“ versija, turinti galingiausią kada nors į „Lotus“ montuotą 3,5 l V6 variklį, išvystantį 438 AG. Tai leidžia GTE nuo nulio iki šimto km/val. įsibėgėti vos per 4,5 sek. Tai – neblogas rezultatas bet kuriam automobiliui (išskyrus superautomobilius „Koenigsegg“, „Ferrari“ ir pan.).
Kol kas buvo pagaminti vos penki „Lotus Evora GTE“, tačiau visi jie buvo išgraibstyti vos pranešus apie pardavimus. Nepaisant netgi kainos – 150 tūkst. svarų (600 tūkst. litų). Planuojama gamybą dar plėsti, tačiau tikslus vienetų skaičius neatskleidžiamas.
„Swizzas bando sukurti kažką naujo nuobodžia tapusioje automobilių industrijoje. Jis bando tai, kas dar nebuvo daroma anksčiau“, – teigia „Lotus“ kompanijos direktorius Danny Baharas.
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./„Lotus Evora“ |