Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Alpina B10 Bi-Turbo“ – retas BMW kėbulas su dar retesne siela už 80 tūkst. eurų

BMW markės automobilius tobulinanti bendrovė „Alpina“ 1989 metais pristatė super-sedaną „B10 Bi-Turbo“. Ir tai nebuvo tiesiog truputį galingesnis BMW 535i – tai kelių metų projektas, į kurio vystymą įmonė investavo apie 3,2 mln. JAV dolerių. Tais laikais daugiau nei trys milijonai JAV dolerių buvo didelė suma, rašoma pranešime.
„Alpina B10 Bi-Turbo“ – retas kėbulas su dar retesne siela už 80 tūkst. eurų
„Alpina B10 Bi-Turbo“ – retas kėbulas su dar retesne siela už 80 tūkst. eurų / Autoplius.lt nuotr.
Temos: 2 BMW „Alpina“

Norėdami sukurti itin greitą automobilį vokiečiai ne veltui pasirinko BMW 535i platformą. Šis modelis savo laikais buvo patogus, greitas, o solidi ir pikta automobilio išvaizda kerėjo vidutinės arba aukštesnės klasės atstovus.

„Alpina“ standartinio BMW 3,5 litro 6 cilindrų variklio stūmoklius pakeitė į „Mahle“ suprojektuotus kaltinius komponentus, galinčius iškęsti daug didesnes apkrovas. Vokiečiai nutarė, kad super-sedanui reikėtų žymiai daugiau galios, todėl du vandeniu aušinami „Garrett“ gamintojo turbokompresoriai degimo kameras užpildė dideliu oro kiekiu.

Standartinio motoro 208 AG ir 305 Nm po „Alpina“ modifikacijų padidėjo iki 360 AG bei 520 Nm. Tokie skaičiai nustebintų net šiandienos vairuotojus ir galima nebent tik įsivaizduoti, kokį įspūdį „B10 Bi-Turbo“ palikdavo savo gamybos metais.

Iki 100 km/h „Alpina B10 Bi-Turbo“ pagreitėja per 5,6 sekundės. Tokia dinamika šiomis dienomis gali palikti gerą įspūdį, tačiau prieš beveik 30 metų tai buvo pavojingai greitas automobilis. Maksimalus jo greitis siekia 290 km/h.

Kaip tik toks automobilis šiuo metu parduodamas Lietuvoje. Lankomiausiame šalies transporto skelbimų portale Autoplius.lt vos 35 tūkst. kilometrų nuriedėjęs „B10 Bi-Turbo“ pagal vertę gali būti lyginamas su visiškai naujais prabangiais automobiliais – jo kaina siekia net 80 tūkst. eurų. Šio automobilio skelbimą galite peržiūrėti paspaudę ant šios nuorodos.

Paskutinio praėjusio amžiaus dešimtmečio pradžioje žurnalistai šį „Alpina B10 Bi-Turbo“ sedaną pagal dinamines savybes galėjo lyginti su „Ferrari Testarossa“.

Autoplius.lt nuotr./„Alpina B10 Bi-Turbo“ – retas kėbulas su dar retesne siela už 80 tūkst. eurų
Autoplius.lt nuotr./„Alpina B10 Bi-Turbo“ – retas kėbulas su dar retesne siela už 80 tūkst. eurų

Tačiau tai nėra tik BMW 535i su beveik dvigubai daugiau galios. Automobilio saloną puošia išskirtinės detalės – tokių sėdynių, vairo rato, pavarų perjungimo svirties bei kai kurių kitų apdailos detalių neturėjo net ir BMW M5. Vizualiai šis modelis nedaug skiriasi nuo modelio, ant kurio jis pagamintas, tačiau „Alpina“ chirurgų atlikta kukli plastinė operacija suteikė „B10 Bi-Turbo“ dar daugiau išskirtinumo.

Lankomiausio transporto skelbimo portalo Autoplius.lt duomenimis, Lietuvoje yra registruota tik 14 „Alpina“ markės automobilių. Tačiau pirkėjas, užregistravęs vieną iš 507 pagamintą 1991 metų „B10 Bi-Turbo“ galės pasigirti, turintis vienintelį tokį automobilį Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos