Abu modeliai, be abejonės, įgaus pseudonimą „Edition 50“ ir sulauks ypatingo „Alpina“ gerbėjų dėmesio. Vienetiniai salonai, pagerinti varikliai ir kitos ribotos serijos naujovės.
Po „Edition 50“ B5 ir B6 modelių kapotu slypės ne mažiau negu 600 „arklių“, o sukimo momento bus ne mažiau kaip 800 Nm. Tai maždaug 60 AG ir 70 Nm daugiau negu įprastai montuojama į 4,4 litro darbo tūrio V8 „Alpina“ variklius.
Kalbant apie judėjimą automobiliu, įsibėgėjimas iki 100 km/val sieks apie 4,2 sekundės, o maksimalaus greičio žyma – maždaug 328 km/val..
„Alpina“atstovai teigia, kad naujuosiuose B5 ir B6 modeliuose puikiai dera ilgalaikis komforto pojūtis kartu su įspūdinga prabanga, neužmirštant ir techninių automobilio parametrų.
Dar viena naujiena šiuose modeliuose yra ratlankiai. Pirmą kartą per beveik dešimtmetį automobilio kūrėjai ryžosi pakeisti populiariųjų „Alpina“ ratų dizainą.
Tiesa, pasikeitė ne tik ratų dizainas, tačiau ir svoris – naujieji ratai „sukūdo“ per daugiau nei 15 kilogramų, kas yra išties įspūdinga, turint galvoje tai, kad priekiniai ratai praplatinti iki 9, o galiniai iki 10 colių pločio. Taip pat atsirado užrašas „Edition 50“ ant kiekvieno rato.
Naujieji ratai „sukūdo“ per daugiau nei 15 kilogramų.
Abu automobiliai bus dažomi „Alpina Green“ žalia, arba „Alpina Blue“ melyna spalvomis, arba „Edition 50 Sepia“ spalva, kuria bus dažomi tik modeliai pagal individualius užsakymus.
Tiesa, tokių grožių į gatves išriedės tik 100. 50 B5 ir 50 B6 automobilių. Žemiausia automobilio kaina – maždaug 117 tūkst. eurų. Tikimybė, kad nors vienas iš šių BMW bus parduotas Lietuvos rinkai – maža.