Įdomu, kad „Tesla Model 3“ JAV sukėlė panašų ažiotažą, kaip ir „iPhone“ telefonų pristatymai: dar nematę 35 tūkst. dolerių kainuojančių automobilio, 115 tūkst. žmonių jį jau užsisakė, sumokėdami 1 tūkst. dolerių depozitą.
Visi „Tesla Model 3“ jau standartinėje įrangoje turės „Autopilot“ vadinamą įrangą, leidžiančią važiuoti pastoviu greičiu vienoje eismo juostoje neliečiant nei vairo, nei pedalų. „Supercharging“ technologija, leidžianti greitai įkrauti elektromobilio baterijas, taip pat bus kiekvieno „Model 3“ standartinėje įrangoje.
Kaip ir normalus sedanas, „Model 3“ turi penkias sėdimas vietas, tačiau jo techninės galimybės yra didesnės nei eilinio automobilio. Pats lėčiausias „Model 3“ vienu įkrovimu galės įveikti apie 345 km ir iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 6 sek.
„Mes nekuriame lėtų automobilių“, – pristatymo metu sakė įmonės įkūrėjas E.Muskas.
Jis yra įsitikinęs, kad depozitus sumokėjusiems žmonėms „Model 3“ galės būti perduotas 2017-ųjų pabaigoje už galutinę 35 tūkst. dolerių kainą. Tačiau įvairios JAV žiniasklaidos priemonės juokauja, kad „Tesla“ pasižymi vėlavimu, tad ši data greičiausiai nėra galutinė.
E.Muskas sakė, kad „Tesla“ artimiausiais metais tikisi pradėti gaminti po 500 tūkst. automobilių į metus – Kalifornijoje įrengta automobilių gamykla bei statoma „Gigafactory“ ličio jonų baterijų gamykla leis tokius pajėgumus pasiekti jau 2018-aisiais.
Ambicingas planas turint galvoje, kad 2015-aisiais į viso pasaulio gatves išriedėjo kiek daugiau nei 50 tūkst. „Tesla“ automobilių. Kita vertus, 115 tūkst. žmonių sumokėjo depozitus už automobilį, kurio net nebuvo matę ir kurį gaus po pusantrų metų. Šis faktas liudija, kad su E.Musku lažintis nereikėtų.