Metalinės konstrukcijos – bekelės imitacija
Jau ne pirmą kartą įvairių automobilių atstovai rengdami visureigių testus, užuot pasirinkę tikrą bekelės maršrutą, savo atstovaujamų automobilių gabumus demonstruoja ant metalinių konstrukcijų, kurios imituoja tikrą bekelę.
„Jeep“ bandymuose tokią trasą parūpino „Peak Point“, kurie į renginio vietą atvežė penkių kliūčių kompleksą. Jį žurnalistai buvo pakviesti įveikti su naujuoju „Jeep Grand Cherokee“, visais keturiais ratais varomu amerikietišku visureigiu. Jo dyzelino variklis ir išvysto netgi 250 arklio galių.
Amerikietiškas, kaip atstovai skelbia, tikrasis džipas „Grand Cherokee“, visas kliūtis įveikė be didesnio vargo, net ir tokias, kur išjudinti į statoką įkalnę automobilį turėjo tik vienas priekinis ratas.
Du benzininiai ir vienas dyzelinis variklis
„Jeep Grand Cherokee“ parduodamas tik su automatinėmis pavarų dėžėmis, o jų kainos prasideda nuo 48 400 eurų. Už tokią sumą klientas džiaugsis 3,6 litrų darbo tūrio benzininiu V6 motoru varomu visureigiu, kuris pasiekia 286 AG jėgą, o naudoja vos apie 10,8 litrų benzino šimtui kilometrų.
Dyzelino mėgėjai galės rinktis trijų litrų darbo tūrio dyzelinį „Grand Cherokee“, kuris gali būti „Limited“, „Overland“, arba „Summit“ komplektacijų lygių. Dyzelinių „Grand Cherokee“ kainos prasideda nuo 53 340 eurų.
Renginio žvaigždė – SRT su V8 varikliu
Siekiantiems ypač gerų pravažumo savybių, tačiau ir norintiems retkarčiais pasportuoti kelyje, koncernas „Jeep“ yra paruošęs malonią staigmeną – „Grand Cherokee SRT“. Amerikietiško V8 variklio garsas nepaliks abėjingų, o 468 AG jėgą išvystantis 6,4 litro darbo tūrio HEMI agregatas, leis pajausti nesilpną pakutenimą pilvo srityje, kai vairuotojas važiuos „gazas-dugnas“ režimu.
Šio monstriuko kaina prasideda nuo 65 540 eurų, bet kaip teigia atstovai: „jis viską jau turi bazinėje komplektacijoje“ – odos paketas, milžiniškas multimedijos ekranas, 20 colių ratlankiai, kuriuos įsuktus stabdo ypač gera „Brembo“ stabdžių sistema, automobilis taip pat aprūpintas „launch control“ funkcija.
Žinoma, bandyti automobilio „launch control“ funkciją magistralėje Kaunas – Vilnius būtų ne tik kad neprotinga ir nesaugu, tačiau ir neracionalu, kadangi tam yra skirtos lenktynių trasos, o ne vieši keliai.
Važiuojant šiuo V8 variklį turinčiu automobiliu, neabejotinai jaučiamas galios protrūkis bet kokiame apsukų diapozone, o skleidžiamas garsas užsimena, kad toks variklis turi ir tikrų „american muscle“ automobilių genų.