Pagal dabartinius siūlymus, investuotojams bus parduotos ištisos automagistralės. Jie turės prižiūrėti tuos kelius, o už tai gaus pastovų finansavimą iš valstybės. Tikimasi, kad šis sprendimas padės išspręsti didelių transporto mokesčių anglams problemą.
Privačios kompanijos galės imti mokesčius už kelius tik tuo atveju, jei tose kelio atkarpose jie investuos nuosavas lėšas ir ties naujas juostas arba ties visiškai naujus kelius. Pirmuoju tokiu turėtų tapti kelias A14, kuris yra ypač apkrautas sunkiasvorėmis transporto priemonėmis.
Vietinės reikšmės keliai nebus privatizuoti ir toliau liks vietinės valdžios priežiūroje.
Nors valdžia ir žada, kad mokesčiai bus įvesti tik naujuose ar gerai suremontuotuose keliuose, dauguma vairuotojų Anglijoje abejoja, ar taip bus iš tiesų. Jų nuomone, naujieji investuotojai tiesiog įsilies į kelių tinklo valdymą ir pavers jį privačia nuosavybe.