Krovinys bus gabenamas į Bitėnų transformatorių pastotę, esančią netoli sienos su Karaliaučiumi. Nors važiuojant tiesiausiu keliu Panevėžio rajoną ir Bitėnus skiria 200 kilometrų, tačiau sąstatas važiuos dvigubai didesnį atstumą – maždaug 450 kilometrų.
Toks maršrutas sudarytas atsižvelgiant į kelio objektus, nes ne visi viadukai gali atlaikyti tokį svorį, kai kur neįmanoma pravažiuoti po viadukais ar įveikti žiedines sankryžas. Iš Panevėžio sąstatas pajudės į Pasvalį, tuomet į Pakruojį, vėliau – Šiaulių kryptimi.
Siekiant išvengti asfalto deformacijos ir didelio eismo srauto, transformatorius bus gabenamas tik nuo 18-os iki 9-os valandos ryto. Kelionei prireiks keturių naktų. Dėl didelių gabaritų krovinio kai kur bus išardyti kelio atitvarai, konvojus važiuos prieš eismą. Krovinį visą laiką lydės policijos pareigūnai.
Darbus organizavo UAB „Kauno energetikos remontas“, o krovinį veža Čekijos kompanija, atvykusi su savo technika. Čekai sako, kad sunku prognozuoti, kiek tiksliai truks kelionė ir koks bus vidutinis greitis, mat kartais vienam posūkiui įveikti sugaištama ne viena dešimtis minučių.
Įveikiant kai kuriuos viadukus prie sąstato bus prijungiamos dar šešios ašys, kurių visi ratai vairuojami. Taip bus dar labiau paskirstytas svoris ant ašių.
Iš Panevėžio 330/110/10 kV transformatorių pastotės išgabentas transformatorius, pasiekęs tikslą, bus atnaujintas ir toliau veiks Bitėnų transformatorių pastotėje.
Panevėžyje šis transformatorius dirbo nuo 1984-ųjų. Tais pačiais metais veiklą pradėjo ir pirmasis Ignalinos atominės elektrinės reaktorius. Šio transformatoriaus veikla sustabdyta prieš trejus metus.