Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2016 07 07 /14:20

Ant Vilniaus Žaliojo tilto – naujas Vilniaus „simbolis“

Ketvirtadienį į darbą skubančius ir pro Žaliąjį tiltą važiuojančius vilniečius pasitiko netikėtas vaizdas – ant šio tilto atramos užkeltas „Audi Q2“ automobilis. Ši reklaminė akcija – naujojo vokiško automobilio pristatymo dalis.
„Audi“ reklama ant žaliojo tilto
„Audi“ reklama ant žaliojo tilto / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Vos prieš metus nuo Žaliojo tilto buvo nukeltos sovietmetį menančios skulptūros. Tuomet sostinės meras Remigijus Šimašius teigė, jog skulptūros nukeltos dėl prastos jų būklės, o vietoje jų neplanuojama įkurdinti jokio miesto simbolio.

Tačiau liepos 7-ąją ant tilto atramos buvo užkeltas kitas miesto simbolis – ryškiai geltonas „Audi“ krosoveris.

Miestiečiai juokauja, kad tai – naujasis miesto simbolis, populiaraus Lietuvoje automobilių gamintojo atstovas.

„Audi Q2“ yra mažiausias krosoveris vokiečių gamintojo gamoje. Rinkoje jis konkuruos su BMW X1, „Range Rover Evoque“ bei „Mercedes-Benz GLA“.

Žemiau pateikiame Vilniaus savivaldybės administracijos direktorės pavaduotojos Vilmos Šilalienės komentarą:

„Vilniaus miesto savivaldybė išdavė leidimą organizuoti reklaminę akciją ant Žaliojo tilto. Su prašymais organizuoti reklamines akcijas gali kreiptis visi, kas pageidauja. Prašymus dėl leidimų organizuoti tokio pobūdžio reklamines akcijas svarsto Renginių derinimo komisija. Komisijai pritarus yra išduodamas leidimas organizuoti reklaminę akciją.

Reklaminės akcijos organizatoriams buvo išduotas leidimas vykdyti reklaminę akciją ant Žaliojo tilto.

Daugiau prašymų organizuoti reklamines akcijas ant Žaliojo tilto negavome.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?