V.Putinui bandant atidaryti visureigio UAZ „Patriot“ duris, jos užstrigo ir nepasidavė. Teko pasitenkinti tik vaizdu pro atidarytas galines dureles.
Jei toks nesusipratimas būtų įvykęs sovietmečiu kuriam nors iš partinių vadukų (išimtis galėtų būti M.Gorbačiovas), automobilio kūrėjų ir ministro būtų laukusios žiaurios pasekmės – galbūt net ir kaltinimas Tėvynės išdavimu.
Turint omeny, kad V.Putinas po nesėkmingo pirmojo raketos starto iš Rytų kosmodromo svaidėsi žaibais, tikėtina, kad ir šį kartą gamyklos vadovai buvo pavadinti „neatitinkančiais savo pareigų“ ar panašiai.
Pabrėždamas Rusijos kariuomenės galią ir didžiuodamasis legendiniais UAZ'ais (jie garsėja pravažumu, bet ne patikimumu), V.Putinas išdidžiai išklausė Gynybos ministerijos šarvuotos technikos valdybos vadovo Aleksandro Ševčenkos ataskaitos apie šio automobilio technines galimybes.
Pabandęs pats įsitikinti, kad UAZ – geri ir patikimi kariuomenės visureigiai, V.Putinas nusvilo pirštus. Kol jis tramdė karčią šypseną, padėtį gelbėjęs A.Ševčenko rankenėlę nutraukė.
Kremlius sukasi iš padėties
Vėliau automobilio gamintojai paaiškino, kad durelės buvo užblokuotos, nes nebuvo užvestas variklis. Tačiau taip ir liko neaišku, kodėl atsidarė galinės durelės.
Vėliau padėtį puolė gelbėti V.Putino sekretorius Dmitrijus Peskovas. Jis pareiškė, kad ši „istorija su durelėmis“ nieko nepasako apie tikrąją automobilių kokybę.
Kaip rašo žurnalas „Za ruliom“. Visureigis UAZ‑23632, ant kurio bazės gaminami kariniai automobiliai, buvo neseniai atnaujintas. Lapkričio mėnesį gamykla švęs 75 metų sukaktį, todėl pakeitė visureigio prekinį ženklą. Kas dar pasikeitė šiame automobilyje, skaitykite susijusiose naujienose.