Veiksmas Tauragėje prasidėjo dar penktadienio vakarą, kai dalyvių parku tapusiame Vytauto stadione buvo surengta techninė komisija. Čia dalyviai patikrai turėjo pristatyti savo motociklus, kuriais planavo stoti į kovą šeštadienį. Patikra buvo pratęsta ir šeštadienį ryte, o iš karto po to sportininkai vieni po kitų rikiavosi į startą laisvosioms treniruotėms.
Jau pirmosios laisvųjų treniruočių sesijos buvo pažymėtos keliais kritimais nuo motociklų, kai dalyviai pervertindavo savo galimybes ir suklysdavo stabdyme ar išvažiavime iš posūkių. Tauragės trasa pasižymėjo ne tik tramplinais gausia savo bekelės atkarpa, bet ir itin greita asfaltine dalimi, tad į nemokamą renginį gausiai suplūdę žiūrovai čia išvydo labai daug veiksmo ir aštrių momentų.
Pasak Lietuvos motociklų sporto federacijos prezidento Roberto Benediktavičiaus, didžiausi „Supermoto“ varžybų dalyvių iššūkiai – besikeičianti danga ir sukibimas, tramplinai, didelis greitis trumpoje trasoje. Tad žaibiškai reikia priimti sprendimus, keisti važiavimo stilių, o, išvažiavus iš žvyro sektoriaus išsivalyti padangas, kad jos kuo greičiau gerai sukibtų su asfaltu.
Be to, pasak R.Benediktavičiaus, didelė intriga ir tai, kad varžybos pirmą kartą vyko Tauragėje, taigi visiems dalyviams trasa buvo nauja. Be to, dėl permainingų orų šį kartą sportininkams iškilo dar vienas iššūkis – kokias padangas rinktis: skirtas sausam asfaltui ar šlapiai dangai.
Būtent lietus renginį paįvairino prasidėjus laisvosioms treniruotėms ir po jų surengtoms kvalifikacijoms. Nors dangus ilgam neprakiuro, tačiau kelis sykius po kelias minutes prapliupęs lietus trasą iš sausos ir turinčios gana gerą sukibimą paversdavo itin slidžia ir reikalaujančia kur kas didesnio sportininkų meistriškumo.
Su šlapia danga dalyviams sekėsi kovoti skirtingai. Vieni tą darė puikiai ir demonstravo pagirtiną tempą, kitiems teko išbandyti Tauragės gatvių asfalto kietumą ir bekelės ruožo klampumą. Teisėjų postuose geltonos vėliavos čia buvo matomos išties dažnai. Beje, kai kurių klasių važiavimai buvo išties įdomūs, mat pusę laiko dalyviai važiavo sausa danga, o likusią dalį turėjo įveikti pliaupiant lietui.
Galiausiai po kvalifikacijų ir kovos dėl geriausio rato įveikimo laiko dalyviai stojo į starto takelį dviems įskaitiniams važiavimams. Kiekviename iš jų pasirodymas buvo itin svarbus, mat abiejų važiavimų rezultatas buvo sumuojamas ir pagal tai išaiškinamos galutinės pozicijos šiame etape.
Šįsyk įskaitiniai važiavimai buvo pažymėti gausybė „False start“ momentų, kai dalyviai per anksti iššokdavo iš starto. Dėl tokios klaidos jiems tekdavo atlikti penkių sekundžių „Stop and Go“ baudą. Kaip vėliau paaiškėjo, vieniems tai kainavo brangius čempionato taškus, kitiems net ir atlikta bauda nesutrukdė grįžti į rikiuotę lyderio vaidmenyje.
Iš viso šiose varžybose dalyviai startavo suskirstyti į septynias klases, tačiau ant apdovanojimų ceremonijos pjedestalo buvo pakviesta daugiau sportininkų, papildomai juos išfiltravus į dar keletą kategorijų. Apdovanojimų ceremonija čia buvo pradėta nuo pačių mažiausių sportininkų – klasės SM50 atstovų. Čia startavo 8 motociklininkai, o greičiausias iš jų buvo Kenneth Simulask.
Jį dienos pradžioje dar bandęs pavaikyti, tačiau vėliau tempą kiek sumažinęs Jonas Veliulis finišavo antras, o trečiosios vietos taurė įteikta Antoninai Irzyk. Beje, Lietuvos motociklų sporto federacija ir organizatoriai ant scenos pakvietė visus šios klasės, kurioje varžosi vaikai iki devynerių metų, dalyvius. Jie visi buvo apdovanoti medaliais. Taip pat buvo apdovanoti ir du dalyviai, kurie buvo išskirti į kategoriją SM50 Mini. Greičiausias čia buvo Klemens Irzyk, o Tauras Veliulis pademonstravo antrą rezultatą.
Itin gausi ir daug intrigos atnešusi klasė SM Junior pažymėta Mato Strasevičiaus triumfu. Tiesa, antrame įskaitiniame važiavime jam gyvenimą palengvino iki tol vienintelis rimtesnę konkurenciją kūręs Matas Leckas. Pastarasis jau po starto griuvo ir tęsti lenktynių nebegalėjo, todėl Matas Strasevičius antrame važiavime tiesiog atliko formalumus ir pasipriešinimo iš kitų oponentų nebesulaukė.
Kova dėl antrosios vietos čia užvirė tarp esto ir latvio ir galiausiai ant antrojo prizininkų pakylos laiptelio, susumavus abiejų važiavimų rezultatus, žengė Travis Siilak. Kristians Baltus iškovojo trečiąją poziciją. Visi šios įskaitos dalyviai taip pat buvo apdovanoti atminimo medaliais. Ši klasė apdovanojimų metu taip pat dar papildomai buvo padalinta į dvi įskaitas – 65cc ir 85cc. 65cc klasėje nugalėtoju pripažintas Travis Siilak, antroje vietoje įsitvirtino Kristians Baltus, o trečias liko Yevsevii Kovalov. 85cc kategorijoje dar vieną taurę susišlavė Matas Strasevičius, o Hugo Bykovas liko antras.
SM Street įskaitoje nugalėtoju tapo visa dieną stabiliai važiavęs ir varžovams nedaug šansų palikęs panevėžietis Gediminas Vilkas. Deividas Gečys pasirodymą baigė antroje vietoje, o Gediminas Didika užėmė trečiąjį laiptelį.
Dramatiškai vyko klasės S5 važiavimai. Čia ne itin sėkmingai diena susiklostė Gediminui Jomantui. Jis pirmame važiavime per anksti iššoko iš starto ir turėjo sustoti trasoje atlikti penkių sekundžių „Stop and Go“ baudą. Tačiau sportininkas net kelis ratus iš eilės ignoravo jam rodomą juodą vėliavą ir jam buvo pritaikyta diskvalifikacija. Taigi, vienas nesėkmingas važiavimas praktiškai nubraukė visus šio atleto šansus žengti ant prizininkų pakylos. Šio sportininko klaida puikiai pasinaudojo Mantas Medveckas, kuris per du važiavimus surinko daugiausiai taškų ir iškovojo pirmąją vietą. Šarūnas Suchomlinas finišavo antras, o ant trečiojo laiptelio prasibrovė Domas Aidietis.
S4 klasėje startavo keturi dalyviai, tačiau antrasis važiavimas čia sukūrė tiek intrigos, kad maža nepasirodė. Nors nugalėtoju šioje įskaitoje tapo užtikrintai važiavęs Sven Simulask, tačiau Justui Bučniui dėl antrosios vietos laiptelio teko nemenkai paprakaituoti. Jam pavyko už savęs palikti trečioje vietoje finišavusį Justą Kantaravičių, tačiau tam prireikė tikrai daug pastangų ir publikos palaikymo.
Klasė S2 buvo viena gausiausių. Čia startavo dešimt dalyvių. Po atkaklios kovos ir dviejų įskaitinių važiavimų du sportininkai čia surinko vienodą taškų skaičių. Po kartą pirmą ir antrą pozicijas iškovoję Edgars Ivuskans ir Tomasz Žuralski privertė organizatorius atversti „Supermoto“ reglamentą ir taip išsiaiškinti, kuris dalyvis klasifikuojamas aukščiau esant taškų lygybei. Nugalėtoju tituluotas vėlesniame važiavime geriau pasirodęs Edgars Ivuskans, tad Tomaszui Žuralski teko tenkintis antra vieta. Ant trečiojo laiptelio žengė vienintelis į prizininkų gretas papuolęs lietuvis Vidmantas Vaidinauskas.
S1 įskaitoje abu važiavimus laimėjo ir užtikrintą pergalę Tauragėje šventė Jedrzej Žuralski. Itin gausų publikos ir komandos draugų palaikymą turėjęs Povilas Leckas įsitvirtino antroje pozicijoje, o Vladas Gončarovas išsaugojo trečiąją vietą. Įskaitiniai važiavimai visiškai nesusiklostė praėjusių metų šios klasės čempionui Dominykui Diraičiui. Jam čia nepavyko išvengti „Stop and Go“ baudos ir vienas šios įskaitos favoritų, šįkart padaręs klaidų ir nepademonstravęs visų savo sugebėjimų, pasirodymą baigė paskutinėje vietoje.
Bene labiausiai publikos ovacijų ir simpatijų nesipelnė SuperQuad klasė. Joje dalyviai startavo keturračiais motociklais ir taip pat lenktyniavo tiek asfaltine trasos dalimi, tiek bekelės ruožu. Šios klasės važiavimuose buvo apstu smulkių incidentų bei kontaktų su bortais ar net prie trasos augančiais medeliais. Itin dramatiškas buvo antrasis šios klasės važiavimas, kai per anksti pajudėjęs iš starto penkių sekundžių baudą užsidirbo varžybų lyderis Rinalds Dišlers – Kirilko. Tačiau per pirmuosius keletą ratų trasoje jis spėjo įgyti solidų pranašumą prieš oponentus ir po atlikto baudos sustojimo grįžo į rikiuotę jos priekyje. Daugiau klaidų lyderis nebedarė ir užtikrintai iškovojo pirmąją poziciją.
Kurį laiką antroje vietoje važiavo Normunds Cirulis, tačiau antrame važiavime jis smuko į ketvirtą poziciją. Tuo pasinaudojo Donatas Ališauskas, kuris surinko pakankamai taškų, kad pasiektų antrosios vietos laiptelį galutinėje klasės rikiuotėje. Trečias čia pasirodymą baigė dar vienas lietuvis Gediminas Volkavičius.
Taip pat buvo apdovanoti ir trys greičiausi dalyviai, kurie buvo klasifikuoti SuperQuad mėgėjų pogrupyje. Čia pergalę šventė Robertas Šlajus, antroje vietoje įsitvirtino Andrius Šarmavičius, o Valdas Gritė į viršų kėlė trečiosios vietos taurę.
Pirmą kartą Tauragėje surengtų „Supermoto“ varžybų partneriai – „Motul“, „CFMOTO“, „Alterna Auto“, „Jomamotors“, „Žemaitijos guoliai“, „Tauragės radijas“, „TVK“, „Jadvygos kepiniai“, „Kings pica“ bei „Remapas“.