Pasiskolino italų superautomobilio platformą
„Lamborghini Huracan“ platforma vokiečių superautomobiliui leis sumažinti svorį. Vokiečiai planuoja, kad antros kartos „R8“ bus lengvesnis už pirmtaką maždaug šimtu kilogramų. Svorio numesti leis gausiai panaudotas aliuminis ir anglies pluoštas.
Vokiečių superautomobilis už italų „Huracan“ turėtų būti kiek ilgesnis ir šiek tiek platesnis. Manoma, kad „R8“ vizualiai turėtų būti panašus į Ženevos automobilių parodoje pristatytą „Audi TT“ modelį. Pagrindiniais automobilio bruožais turėtų išlikti didesnės radiatoriaus grotelės ir siauresni priekiniai žibintai.
Galia turėtų siekti 570 arklio galių
2015-aisiais pasirodysiantis „R8“ bus komplektuojamas su visų varančiųjų ratų sistema, o pirkėjai galės rinktis vieną iš dviejų variklių. Galingiausias agregatas – 10 cilindrų, 5,2 litro darbo tūrio motoras, generuosiantis apie 570 arklio galių. Kita versija bus šiek tiek silpnesnė. Po jos variklio gaubtu bus galima rasti keturių litrų darbo tūrio benzininę jėgainę.
Pirmasis „Audi R8“ modelis taip pat buvo siūlomas su dviem varikliais. 2007-aisiais debiutavusio modelio pirkėjai vokiečių superautomobilį galėjo rinktis kupė arba kabrioleto kėbulu.