Apgavo „Tesla Model S“: vietoje rankų ant vairo – nemažas apelsinas

Kol kas iš esmės visos automobilio sistemos, leidžiančios jam važiuoti savarankiškai, iš vairuotojų reikalauja vieno – laikyti rankas ant vairo. Jei ne nuolatos, tai bent jau kas kelias minutes.
„Tesla Model S“
„Tesla Model S“ / „Tesla“ nuotr.

Pavyzdžiui, „Tesla“, kurios „Model S“ vieni pirmųjų gavo „AutoPilot“ sistemas, įgalinančias automobilį judėti autonomiškai greitkeliuose, vairuotojams apie tai, kad rankas būtina laikyti ant vairo, primena maždaug kas dvi minutes.

„Ir kai kada neužtenka šiaip padėti rankos, reikia dar ir tam tikro spaudimo“, – aiškina „Tesla Model S P85D“ elektromobilį turintis amerikietis.

Visgi beveik tuščiu greitkeliu tyruose važiuojantis vyras surado išeitį, kaip priversti automobilį nutilti ir nebeperspėti, kad privaloma uždėti rankas ant vairo, nors ir veikia „AutoPilot“ sistema. Vyras tam pasitelkė paprasčiausią apelsiną.

„Įspraudžiau jį į vairą ir, panašu, kad tokio spaudimo „Teslai“ pakanka, kad man nebūtų primenama apie būtinybę padėti rankas ant vairo. Važiuoju taip jau geras 25 minutes“, – džiūgauja gudrybę parodęs vyras.

Tiesa, tuojau pat jis priduria, kad nieko panašaus kartoti kitiems nerekomenduoja, tačiau jis pats važiuoja visiškai tuščiame kelyje, todėl joks pavojus esą negresia.

VIDEO: Išradingas „Tesla Model S“ savininkas pergudravo automobilio autopilotą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų