Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Dabar tikrai ne metas nustoti skaityti!
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Apklausa: koks vairuojančių moterų ir vyrų santykis ir kieno balsas lemia renkantis automobilį?

Lietuvoje vairuoja 63 proc. šalies gyventojų, tuo tarpu vyrų – net trečdaliu daugiau nei moterų, rodo tyrimas.
„Fiat“, „Jeep“ ir „Ram Trucks“ su „U2“ Bono kyla į kovą prieš AIDS ir COVID-19
„Fiat“ / Gamintojo nuotr.

Naujausia „Baltijos tyrimų“ apklausa rodo, kad net 63 proc. šalies gyventojų vairuoja automobilius. Daugiausiai vairuojančių tarp šalies gyventojų yra 30–49 metų amžiaus (83 proc.) bei 18–29 metų (69 proc.), tuo tarpu senjorų, sulaukusių virš 50 m. ir daugiau (48 proc.).

Regis, skirtumas pakankamai didelis, nors dauguma šeimos ūkių Lietuvoje turi po kelis automobilius.

Pardavėjai: moterų – gerokai mažiau, bet jos priima sprendimus

Tyrimų duomenys taip pat atskleidė, kad šalies moterys yra kur kas rečiau sutinkamos gatvėse vairuojant nei vyrai.

„Deja, bet tyrimas akivaizdžiai parodė, kad moterų Lietuvoje vairuoja gerokai mažiau nei vyrų“, – sako „Autobrava Motors“ („Fiat“, „Alfa Romeo“, „Jeep“ ir „Fiat Professional“) pardavimų vadovas Arnoldas Ardzevičius.

Anot jo, tyrimo metu paaiškėjo, kad automobilius vairuoja tik 48 proc. moterų kai tuo tarpu vyrų – net 81 proc.

Pasak A. Ardzevičiaus, nors vis daugiau moterų yra linkusios pačios priimti sprendimus pasirenkant naują automobilį, jos kol kas gerokai nusileidžia vyrams.

Gajūs stereotipai

„Turėdami unikalių automobilių, matome, kad pasirinkimą priima vis daugiau moterų, tačiau gajus stereotipas, kad automobilis ar vairavimas tėra vyriškas užsiėmimas, kol kas išlieka“, – sako jis.

Anot A.Ardzevičiaus, bendrovės turimi duomenys rodo, kad iš 100 parduotų automobilių, beveik pusė, sprendimą kokį automobilį pasirinkti, darė moterys, kai tuo tarpu prieš penkerius metus tokia statistika siekė ne daugiau 30 proc.

„Situacija keičiasi, tačiau nepakankamai. Man asmeniškai, nėra nieko gražiau nei laiminga klientė, sėdinti prie naujo ir įspūdingo automobilio vairo“, – sako jis.

Bendra Lietuvos ir Didžiosios Britanijos rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų kompanija „Baltijos tyrimai“ 2022 metų sausio–vasario mėnesiais atliko reprezentatyvią Lietuvos gyventojų apklausą. Apklausti 1022 Lietuvos gyventojai (18 metų ir vyresni), tyrimas vyko 119 atrankos taškų, rašoma pranešime.

Tyrimo rezultatai atspindi 18 metų ir vyresnių Lietuvos gyventojų nuomonę pagal lytį, amžių, išsimokslinimą, gyvenvietės tipą. Rezultatų paklaida tokio dydžio imčiai neviršija +/ – 3.1 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai