Apklausa parodė, ką pirkėjai labiausiai nori matyti naujuose automobiliuose

„U.S. Tech Choise“ atlikta apklausa parodė, kad technologijos, kurios sumažina avarijos tikimybę, yra labiau geidžiamos nei tos, kurių dėka lengviau valdysite automobilyje grojančią muziką, kondicionierių ir visus kitus interjero įtaisus.
Opel-Eye-Tracking-00
Opel-Eye-Tracking-00 / carscoops.com

Apklausti buvo 5 300 vairuotojai, kurie per paskutinius penkerius metus pirko naują automobilį. Apklausos esmė – ką vairuotojai norėtų matyti, arba už ką būtų pasiryžę mokėti papildomus pinigus, jeigu netolimoje ateityje vėl pirktų naują automobilį.

Uždavus šį klausimą, apie 40 proc. visų apklaustųjų pasakė, kad norėtų automobilyje technologijos, kuri panaikina „akląją zoną“, 33 proc. vairuotojų norėtų naktinio matymo įrenginių.

Technologijos, skenuojančios kelią ir stabdančios automobilį, jeigu priekyje yra kliūtis, o vairuotojas nereaguoja, geidžia 30 proc. vairuotojų. Taip pat apie 25 proc. vairuotojų norėtų automobilio, kurio kėbulas savaime atsinaujintų, vos tik ant jo atsirastų įbrėžimų.

Ko gero, savaime atsinaujinanti spalvos sistema būtų geidžiama daugelio lietuvių, kurie savo apynaujius BMW palieka per 3 stovėjimo vietas,  bijodami, kad kas nors gali subraižyti automobilio dureles.

„Volvo“ autonominis automobilis
„Volvo“ autonominis automobilis

Vairuotojai mažiausiai dėmesio skyrė technologijoms, kurios pagerina vairuotojo ir keleivių fizinę būklę, pavyzdžiui – masažinės arba ortopedinės sėdynės. Taip pat vos 8–9 proc. vairuotojų domina ranka valdomos sėdynės, temperatūros kontrolė, muzika ir įvairūs kiti įrengimai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis