Arba pesimistiškai, turint galvoje, kad tikrai ne visi gamintojai investuoja į hibridinius automobilius. Iš didžiųjų gamintojų verta paminėti „Renault“ ir „Fiat“. Pirmieji sako peršokę vieną evoliucijos laiptelį ir susikoncentravę į elektrinius automobilius, o italai tuo tarpu vieną po kitos kuria technologijas dyzeliniams ir benzininiams automobiliams. „Fiat“ iki šiol neatskleidė planų gaminti nei hibridinį, nei elektra varomą automobilį.
Apklausos rezultatai rodo, kad 78 proc. apklaustųjų mano, jog didžiųjų kompanijų automobilių parkų valdytojai pirmieji parodys pavyzdį rinkdamiesi hibridus, o jų pavyzdžiu paseks visi pirkėjai. Ar tikrai?
„Toyota“, lyderiaujanti hibridinių automobilių kūrimo kompanija, būtų patenkinta tokia kryptimi. Tuo tarpu „Renault,Nissan“, atvirkščiai. Mūsų manymu, sėkmė lydės tuos, kurie pirmieji sugebės hibridinius ar elektra varomus automobilius atpiginti iki šiandienių hečbekų kainos. Taip pat ypač svarbūs visi rinkodaros žingsniai. Kas pirmas susitars su bankais dėl palankesnių paskolų automobiliams? Kam pavyks įtikinti šalių vyriausybes dėl mokesčių lengvatų? Galiausiai kam pavyks sumažinti gamybos sąnaudas? Tad kas pirmesnis, tas gudresnis. Lenktynės prasideda. Tiesa, jos vyksta jau gerus dešimt metų ir bent kol kas, mūsų nuomone, rezultatu 3:0 laimi hibridiniai.