Agentūra pažymi, kad „Apple“ tuo pačiu apkarpė savo ambicijas dėl tokios transporto priemonės galimybių spektro.
Anot šaltinių, šis projektas, pavadintas „Titan“, pastaruosius kelis mėnesius buvo pristabdytas, nes kompanijos aukščiausio lygio vadovai nusprendė, kad pasirinktos visiškai autonominio automobilio, kuriame nebūtų nei vairo, nei pedalų, vizijos įgyvendinti, pasitelkiant esamas technologijas, neįmanoma.
Todėl „Apple“ nusprendė projektą pakoreguoti ir dabar planuoja sukurti mažiau autonominį automobilį su vairu ir pedalais, kuris galėtų be žmogaus įsikišimo važinėti greitkeliais.
Atnaujinta projekto vizija numato, kad elektromobilio vairuotojas, važiuodamas greitkeliu, galės užsiimti savo reikalais, ir bus iš anksto informuojamas rankinio valdymo perjungimui apie artėjimą prie gyvenviečių ar gamtinių sąlygų pablogėjimą.
Ankstesnė „Apple“ šio projekto vizija buvo pasiūlyti penktojo lygio autonomiją – aukščiausią savavaldžio vairavimo technologijos lygį, kurio dar nepasiekė nė vienas automobilių gamintojas. Dabartinis planas laikomas žemesniu už šį lygį, nes jo taikymo sritis yra siauresnė.