VW nuo 2019 lapkričio mėn. savo Cvikau gamykloje pradėjo intensyviai gaminti „ID.3“ elektromobilius.
Tačiau iškart buvo pareikšta, kad iki 2020-ųjų vasaros, šie automobiliai dar nepasieks pirkėjų. Pirmiausiai VW siekia pagaminti didelį kiekį „ID.3“ elektromobilių.
Visgi yra pasirodžiusi informacija, kad toks lūkuriavimas gali būti susijęs ir programinėmis „ID.3“ elektromobilių bėdomis, kurių VW dar neišsprendė.
Bet kuriuo atveju, panašu, kad VW elektromobilius gamina gana intensyviai ir „nextmove“ (Stefanas), skelbiantis įvairias žinias apie elektromobilius, netoli Leipcigo (Vokietija) aptiko automobilių aikštelę, kurioje saugomi „ID.3“ elektromobiliai. Už savo smalsumą Stefanui teko pabendrauti su policija ir susimokėti skirtą baudą.
Vien šioje aikštelėje yra apie 2000 „VW ID.3“ elektromobilių. Vaizdas gražus ir galima įtarti, kad tokių aikštelių su „ID.3“ elektromobiliais Vokietijoje yra ne viena.
Taip pat galima įtarti, kad dabar pagrindinis VW iššūkis yra programinė „ID.3“ dalis. Vokietijos automobilių gamintojas prižadėjo, kad tai bus pirmasis kompanijos automobilis, kuris nuotoliniu būdu gaus programinius atnaujinimus.
O kai yra pirmas kartas, taip ir atsiranda būtinybė įveikti naujas kliūtis. „Tesla“ irgi vargo, kai į rinką paleido „Model 3“ elektromobilius, palaikančius nuotolinį programinės įrangos atnaujinimą. Tik „Tesla“ neturėjo tokios prabangos saugoti pagamintus elektromobilius ir kelis mėnesius vis atsiųsdavo naują paketą, ištaisantį programinius trūkumus.
Bus įdomu stebėti, kaip Vokietijos gamintojui viskas seksis, nes VW taip pat pažadėjo, kad šią vasarą ketina kone vienu metu į rinką paleisti 30 000 „ID.3“ elektromobilių.
Dar praėjusiais metai VW teigė, kad yra „pasirengę 2020 metais pagaminti 100 000 transporto priemonių, paremtų MEB platforma“ ir tikėtina, kad didžiąją jų dalį sudarys „ID.3“ elektromobiliai.
Ir europiečiams šie elektromobiliai turėtų labai patikti. Bazinė versija vienu įkrovimu galės nuvažiuoti virš 300 km, o ir kaina Vokietijoje prasidės nuo 23 500 eurų.