Iš tiesų, automobilizmo istorijoje jau yra pasitaikę pavienių atvejų, kai elektromobilio gedimų priežastimi neva galėjo būti vanduo. Pavyzdžiui, neseniai Vilniuje, prie tunelinės plovyklos, įvykusi elektromobilio avarija.
Tačiau, kaip pastebi 15min žurnalistai, dalyvaujantys elektromobilių bandymuose, gamintojai stengiasi pabrėžti baterijų ir elektros laidyno saugumą. Todėl jau pristatymų metu leidžia elektromobiliais važiuoti kone 50 cm gylio baseinais. Vieną tokių pavyzdžių rasite čia.
Tačiau, be abejo, viskam yra sveiko proto ribos. Kaip ir tradiciniams automobiliams su vidaus degimo varikliais, EV nepatinka potvyniai (prisiminkime dar visai nesenus įvykius Vilniuje, T.Narbuto g.).
Elektromobilis yra saugus, jei su juo elgiamės atsakingai
O kaip elektromobilis apsaugotas nuo drėgmės, jei juo naudojamės įprastomis sąlygomis: važiuojame per lietų greitkeliu ar užsukame į automatinę plovyklą? O jeigu įkrauname stotelėje lyjant lietui?
„Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius paaiškino, kad įkrauti elektromobilį lyjant lietui yra saugu. Tačiau reiktų elgtis saugiai ir atsakingai, kaip ir su bet kokiais kitais elektros prietaisais bei laidais: pavojaus nėra kraunant elektromobilį specialiose įkrovimo stotelėse ar su tam pritaikytais, automobilio komplektacijoje būnančiais laidais. Papildomų saugos priemonių reiktų laikytis kraunant automobilį namuose ir naudojant nepritaikytus elektromobiliams prailgintuvus. Tuomet reikia stebėti, kad laidai, kištukai nebūtų drėgni ar pažeisti.
„Plovykloje plauti elektromobilį yra saugu. Nesame gavę jokių nusiskundimų iš klientų ar gedimų po apsilankymų plovykloje. Galiu pridurti iš asmeninės patirties: jei po krovimo tiesiai važiuojate į plovyklą, nepamirškite uždaryti įkrovimo dangtelį, nes būtent tai dažnai pamirštama po laidų dėjimo į bagažinę. Bet degalų bako dangtelio uždarymas galioja ir automobiliams su vidaus degimo varikliais“, – komentavo Justas Nekrošius.