Ar išspręsite geltonojo autobuso galvosūkį greičiau, nei vaikai?

Nors šia užduotimi tikrinami moksleivių loginio samprotavimo sugebėjimai, vis dėlto paprašytas ją išspręsti galvą iš suglumimo krapštytis pradeda dažnas suaugėlis. Taigi į kurią pusę važiuoja autobusas?
„National Geographic“ galvosūkis
„National Geographic“ galvosūkis

„National Geographic“ sukūrė populiaraus galvosūkio versiją, kurioje vaizduojamas autobusas identiškais priekiniais ir galiniais langais. Tai apsunkina užduotį – neaišku, kur yra autobuso priekis, o kur – galas.

Leidinys skelbia, kad net 80 proc. vaikų, kuriems ne daugiau nei 10 metų, užduotį įveikė iškart. Nors tikslios atsakymų statistikos suaugusiųjų imtyje „National Geographic“ nepateikia, redakcija teigia, kad suaugusiuosius ši užduotis dažniau išmuša iš vėžių ir jie jos neišsprendžia.

Manoma, kad vaikai geresnius rezultatus rodo dėl jaunų asmenų geresnio vizualinio imlumo ir dėl nesenos asmeninės patirties. Londono universiteto ir universitetinio koledžo tyrėjų gauti rezultatai byloja, kad vaikai iki 12 m. vaizdinę informaciją naudoja kitaip nei suaugusieji.

Nors šis galvosūkis nėra naujas, jis pastaruoju metu labai populiarus socialiniuose tinkluose.

Vaikai priimdami sprendimus vadovaujasi pirmiausiai jiems į akis kritusia vaizdine detale. Nors tokie sprendimai ne visada būna teisingi, jie priimami kur kas greičiau. O štai suaugusieji priimdami sprendimą apsvarsto ne tik labiausiai į akis kritusią, bet ir įvairias kitas vizualinės informacijos detales.

Nors šis galvosūkis nėra naujas, jis pastaruoju metu labai populiarus socialiniuose tinkluose.

Tai ar pavyko nuspręsti, į kurią pusę vis dėlto važiuos geltonasis autobusas? Užuominos ir teisingo atsakymo ieškokite sekančiame straipsnio puslapyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis