Ar verta gaivinti numirėlį: ekspertai įvertino „Moskvič“ gamybos „Renault“ gamykloje planus

Naujienų portalas „Avtovzgliad“ grįžo prie temos: ko verti Rusijos valdžios planai (arba tik pažadai) atgaivinti automobilių prekės ženklą „Moskvič“. Primename, Maskvos valdžia, perėmusi buvusią „Renault“ gamyklą, žada šio rusiškos prekės ženklo atgimimą. Ekspertai nuogąstauja, kad „Moskvič“ gali tapti „Zombič“.
Moskvič 412
Moskvič 412 / Wikimedia Commons nuotr.

„Avtovzgliad“ pastebi, kad Maskvos valdžia nuolat kalba apie tai, kaip svarbu Rusijai atgaivinti „Moskvič“, tačiau nieko nesako apie tai, kokiu būdu tai padarys ir iš ko gamins moskvičius.

Galbūt tai – tik tuščios skardinės skambesio verti pareiškimai – penas tautai, trokštančiai girdėti, kokia svarbi yra galinga yra Rusija? Bet ar šios šalies automobilių pramonė yra pajėgi apskritai ką nors pagaminti be prancūzų ar kinų pagalbos?

15min jau rašė, kad, tikėtina, jog Maskvos valdžia galiausiai nugriaus buvusią „Renault“ gamyklą ir pastatys daugiabučių rajoną. Už tai, žinoma, tarpininkai gaus komisinius.

O jei žvelgtume į optimistinį variantą – jei Rusija tikrai ruošiasi gaminti „Moskvič“? „Avtovzgliad“ paklausė Rusijos ekspertų nuomonės. O ji – nepalanki ne tik „Moskvič“, bet ir visai Rusijos automobilių pramonei.

Agentūros „Avtostat“ partnerio Igorio Moržaretto nuomone, jei gamykla išliks, ji gali atlikti nebent socialinę funkciją – padėtų išsaugoti darbo vietas. Tačiau apie ekonominę šio sprendimo prasmę kalbėti sunku. Ekspertas pastebi, kad gamykla stovi vos už 8 km nuo Kremliaus rūmų. Tai – didelė pagunda įvairioms nekilnojamo turto vystymo agentūroms pasidaryti gražaus pinigo. Ir apskritai, gamykla didmiesčio centre atrodo keistai, pastebi ekspertas. Juk žemė brangi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis