„Aston Martin“ pristatė patį galingiausią prabangios klasės SUV – DBX707

Greičiausias. Galingiausias. Ir itin dinamiškas. Į tokius epitetus pretenduoja naujasis „Aston Martin DBX707“. Kurdami jį „Aston Martin“ inžinieriai nesivaikė skaičių, bet šį tikslą pasiekė vadovaudamiesi savo tradicijomis, rašoma pranešime.
Aston Martin DBX707
Aston Martin DBX707 / Aston Martin nuotr.

Kūrėjų teigimu, DBX707 – lyg kardas rinkoje, kurioje pilna plaktukų.

„Aston Martin DBX707“ įkvėpė DBX modelio dizainas, dinamika ir inžinerija. Skaitytojai DBX galimai prisimena dėl dalyvavimo konkurse „Lietuvos metų automobilis 2022“. Jame DBX pateko į sportiškiausių automobilių trejetuką. Ekspertai tąkart pabrėžė, kad DBX yra labai aštrus, turi jautrų vairą. Tad nulaikyti jį ant kelio gali tik turintis sportinio vairavimo įgūdžių pilotas.

Kaip pabrėžia „Aston Martin“ dizaino padalinio vadovas Marekas Reichmanas, „Aston Martin DBX707“ išvaizda gimė iš pasitikėjimo jausmo. Didesnės grotelės, masyvus galinis aptakas ir papildomai užsakomi 23 colių ratai. Tuo tarpu sukurti nauji slenksčiai ir itin išraiškingas galinis buferis leido DBX707 sukurti itin raumeningą ir atletišką siluetą.

Legendinis „Aston Martin“ greitis

3,3 sekundės. Tiek užtrunka DBX707, kol įsibėgėja iki 100 km/val. Tai yra kiek daugiau nei sekunde greičiau nei standartinis DBX modelis. Ir tai yra labai daug. Įspūdingą pagreitį „Aston Martin“ pavyko pasiekti į 4 litrų V8 variklį sumontuojant naujas turbinas ir pakeičiant variklio valdymo programą. Rezultatas – 707 AG ir 900 Nm.

Rezultatas – 707 AG ir 900 Nm.

Tokią galią pažaboti galėjo tik visiškai nauja „Aston Martin“ 9 laipsnių šlapio tepimo pavarų dėžė. Ir pabaigai apie greitį – DBX707 šiuo metu savo pagreičiu yra pranašesnis nei galingiausias serijinis „Aston Martin“ modelis „DBS Superleggera“.

Papildomų dinamikos resursų „Aston Martin“ inžinieriai ieškojo ir stabdžiuose. DBX707 jau standartinėje įrangoje turi anglies keramikos stabdžius su masyviais diskais. Lengvesnė ir karščiui laidesnė medžiaga leido ratuose sutaupyti net 40,5 kilogramo, o tai leidžia automobilio ratams greičiau ir preciziškiau sukibti su keliu. Stabdžių sistema čia taip pat žymiai sportiškesnė, todėl stabdis akimirksniu reaguoja į paspaudimą ir leidžia tiksliai dozuoti stabdymo jėgą. Papildomu stabdžių aušinimu čia rūpinasi naujo dizaino dugno apsauga su specialiais aušinimo kanalais.

Naujo dizaino 23 colių ratai ne tik pabrėžia agresyvų DBX707 sportiškumą, bet ir greičiau reaguoja į vairo pasukimą ir leidžia lengviau keisti automobilio pusiausvyrą trasoje. Čia taip pat sumontuotas naujos kartos elektroninis riboto slydimo slydimo diferencialas su trumpesniu perdavimo santykiu. Todėl DBX707 gali ne tik startuoti žymiai staigiau, bet ir pasiųsti 100 proc. galios į galinius ratus, taip paverčiant jį tikru sportiniu automobiliu.

Kaip ir įprastame DBX modelyje, moderni orinė pakabos sistema gali akimirksniu pakeisti sportišką DBX707 charakterį į komfortišką miesto automobilį arba nuotykių ieškotoją ten, kur pasibaigia kelias.

Sportiškas vidus

Sportine dvasia naujasis DBX707 spinduliuoja ir viduje. Čia jis vairuotoją pasitinka jau standartinėje įrangoje esančiomis sportinėmis sėdynėmis. Interjerą galima kurti pasitelkiant odos ir „Alcantara“ audinius, taip pat naudojant pusiau anilino odą su įspaustu „Aston Martin“ sparnų logotipu ir kontrastuojančiomis siūlėmis.

Sportišką atmosferą salone kuria ir tamsinto chromo elementai, kurie elegantiškai dera su juoda „Piano“ medžio apdaila ar papildomai užsakoma anglies pluošto bei bronzos apdaila. Žinoma, ieškantys kažko daugiau, gali savo DBX707 susikurti „Q by Aston Martin“ dizaino padalinyje. Nuo unikalių grafinių elementų ir vienetinių apdailų salone ir išorėje. Fantazija čia vienintelė riba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis