„Manęs netenkina tokie maži „Cygnet“ pardavimai“, – teigia viena iš „Aston Martin“ galvų britų žurnalui „Autocar“. „Mes negalime parduoti tiek modelių, kiek nori įsigyti klientai. Šiuos automobilius perka greičiau, nei mes juos pagaminame. Problema yra ta, jog šie modeliai yra iš tų, kuriuos klientas nori įsigyti iškart pamatęs – jų nedomina „Cygnet“ užsakymas bei ilgas laukimas“, – pridūrė Bezas.
Ulrichas akcentuoja ir tai, kad „Aston Martin Cygnet“ yra per mažai išreklamuota prekė ir kompanija turėtų atkreipti į tai dėmesį.
Jis teigia, jog šiuo metu yra šimtai žmonių, kurie norėtų užsisakyti net 123 tūkst. lt kainuojantį „Aston Martin“, arba tiesiog „Toyota iQ“ su kitais ženkliukais bei odiniu salonu...
Koncerno vadovas taip pat prasitarė, jog 2012-aisiais jie pristatys pirmąjį elektra varomą modelį. Tačiau nemanykite, jog tai bus nuožmus konkurentas „Fisker Karma“ modeliui. Pirmasis „Aston Martin“ elektromobilis bus ... tas pats „Cygnet“ (arba kitaip sakant, „Toyota iQ“).