Maždaug 180 tūkst. eurų – tiek gali kainuoti namas greta Vilniaus, butas prabangiame rajone arba šviežiausias „Aston Martin“ kabrioletas. „DB11 Volante“, skelbia gamintojas, bus parduodamas tik su 4 l darbinio tūrio dviejų turbinų ir V8 formos 503 AG varikliu. Nors DB11 kupė, pasirinktinai, gali turėti ir V12 formos variklį, į kabrioletą tokio montuoti nesirengiama.
Variklio galia perduodama į galinius ratus per aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę.
Vietoje to, kad rinktųsi metalinį atidengiamą stogą, „Aston Martin“ nusprendė naudoti audinį. Aštuonių sluoksnių stogo konstrukcija žemyn nuleidžiama ir paslepiama per 14 sekundžių. Uždengti stogą trunka pora sekundžių ilgiau.
Gamintojas skelbia, kad medžiagos, skirtos stogui, bandymai parodė, kad audinys turėtų būti tinkamas naudojimui dešimtmetį.
Žinoma, stogas bei jo mechanizmas reiškia, kad kabrioletas yra 115 kg sunkesnis nei jo vyresnysis brolis kupė. Tiesa, „Aston Martin“ pabrėžė, kad „DB11 Volante” kabrioletas yra 26 kg lengvesnis ir 5 proc. standesnis nei jo pirmtakas „DB9 Volante“.
Visgi svorio įtaka pagreičiui neišvengiama. Jei su pakeltu stogu kabrioletas gali pagreitėti iki beveik 300 km/val., kaip ir kupė, iki 100 km/val. jis pagreitėja tik per 4,1 sek. (kupė – per 3,9 sek.).