Maksimalus 400 Nm sukimo momentas pasiekiamas jau esant 2450 aps/min. ir toks išlieka net ir esant 5000 aps./min., kas „Astra OPC“ automobiliui suteikia didelę galią įvairiose važiavimo situacijose.
„Opel“ inžinieriai, siekdami varikliams suteikti dar daugiau galios ir sportiško pranašumo, atliko radikalius 2,0 l benzininių agregatų su turbina ir tiesiogine degalų įpurškimo sistema, naudojamus „Insignia“ modeliuose, pakeitimus. Buvo sukonstruota visiškai nauja variklio oro tiekimo sistema, kad kuo daugiau oro patektų į turbiną. Turbina taip pat buvo patobulinta ir konstruojama naudojant naujas dalis, kad atlaikytų dar didesnį slėgį. Slėgis didėja apsukoms dar esant 1400 aps/min. ir akceleruojant iškarto suteikiama galinga trauka. Maksimalus slėgis turbinoje buvo padidintas 1,5 barų, tai yra 25 proc. daugiau nei „Insignia“ montuojamų variklių turbinose.
Galingoje „Astra OPC“ neapsieita ir be galingo variklio garso, kuris leis dar geriau atsiskleisti kokybiškų automobilių entuziastų emocijoms. Kuriant automobilį, variklio skleidžiamam garsui buvo skirtas didelis dėmesys. Inžinieriai norėjo sukurti tvirtam, energingam eksterjero dizainui, kuris būdingas visoms „Astra OPC“, atitinkantį garsą. Inžinieriai siekė atkurti reaktyvinio variklio skleidžiamą garsą, kurį OPC gerbėjai gali atsiminti ir ankstesnėse „Astra“, kuomet akceleruojant apsukos nuo vidutinių kyla iki aukštų. Tai ypač girdima perjungiant pavaras iš trečios į ketvirtą.
Sunaudojama 12 proc. mažiau degalų
Visos „Astra OPC” turi „Start/Stop” įranga ir 100 km sunaudoja 8,1 l degalų, o anglies dvideginio tarša neviršija 189 g/km. Tai labai geri rodikliai lyginant su konkurentais ir esant tokiai galiai. Lyginant su ankstesniu OPC (221 g/km, 9,2 l/km), anglies dvideginio tarša ir degalų sąnaudos sumažėjo 14 proc. ir 12 proc. Galinga kupė iki 100 km per valandą gali įsibėgėti vos per 6,0 sekundes.
Modifikuoti „Astra OPC“ varikliai prieš serijinę gamybą buvo testuojami, o vėliau bandomi 10 tūkst. kilometrų didelio greičio režimu, šiauriniame „Nürburgring“ trasos žiede, vadinamame „Nordschleife“. Šiuose bandymuose nuvažiuotų kilometrų apkrova yra 18 kartų didesnė nei važinėjant įprastais keliais. Tai reiškia, jog 10 tūkst. km žiede atitinka 180 tūkst. nuvažiuotų kilometrų įprastais keliais.