„Paskutiniai BMW 8 modeliai nuo konvejerio nuriedėjo 1999-iais metais. Šio ikoniško modelio sugrįžimui prireikė beveik 20 metų. Kadangi tai ypatingas automobilis ne tik gamintojui, bet ir viso pasaulio BMW automobilių gerbėjams, darbas kuriant naująjį 8 serijos modelį turėjo būti atliekamas nepriekaištingai. Žvelgiant į studijinę versiją, kurios bruožai bus išlaikyti ir serijiniame modelyje, akivaizdu, kad antrosios kartos 8 serija taps dar viena ikona BMW modelių gamoje“, – sako „Modus Group“ atstovas, BMW prekės ženklo Lietuvoje vadovas Martynas Daujotas.
Naujas konceptualus dizainas verčia kitą puslapį šio legendinio modelio istorijoje. Žemas kėbulas kartu su prailgintu variklio dangčiu atkartoja ankstesniojo 8 serijos modelio siluetą, tačiau didelės firminės BMW radiatoriaus grotelės ir siauri bei aštrūs žibintai pabrėžia automobilio dinamiką. Švelniai žemėjanti stogo linija kartu su plačiomis galinių ratų arkomis naujajam 8 serijos kupė suteikia dar daugiau pasitikėjimo.
21 colio lengvojo lydinio ratlankiai, ant kurių sumontuotos žemo profilio padangos, pabrėžia sportišką modelio prigimtį. Priekyje ir gale esančios didelės oro paėmimo angos primena, kad tai ne tik solidus ir prabangus, bet ir greitas bei sportiškas kupė.
Plono profilio sėdynės pagamintos iš anglies pluošto, jos apvilktos aukščiausios kokybės oda.
Tai, kaip vairuotojas sėdi ir jaučiasi 8 serijos BMW, derinama su tuo, ką jis mato ir liečia. Todėl sportišką vairuotojo poziciją supa aukščiausios kokybės Merino „Dark Brown“ ir „Fjord White“ odos deriniai. Rankomis šlifuotas aliuminis ir anglies pluoštas – dar vienas abejonių nekeliantis gamintojų pasirinkimas interjere. Jeigu to nepakanka, BMW pasistengė, kad kai kurie elementai būtų tikri meno kūriniai. Todėl „iDrive“ sistemos valdymo ir bėgių perjungimo svirtys pagamintos iš „Swarovski“ krištolo ir dūminio kvarco.
Ir tai dar ne visos geros žinios, susijusios su 8 serijos BMW modeliu. Prieš beveik trisdešimt metų pristačius pirmąjį 8 serijos modelį, gamintojas turėjo planų sukurti ir galingąjį M8, tačiau tuomet jo gamyba nebuvo palaiminta. Dabar viskas atvirkščiai, paraleliai standartiniam modeliui, yra kuriamas ir galingiausias šeimos narys – M8.
Pagal visas M divizijos tradicijas, jų kuriamas modelis pasižymės dar efektyvesniais stabdžiais, sportine išmetimo sistema, didesnėmis ir agresyvesnėmis oro paėmimo angomis ir, žinoma, pačiu galingiausiu varikliu. Lyg to dar būtų maža, BMW garsiai kalba ir apie sugrįžimą į legendines 24 valandų Le Mano lenktynes. Šiai progai visu pajėgumu yra kuriamas „BMW M8 GTE“ lenktyninis bolidas.