Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ateinantį dešimtmetį BMW didins akumuliatorių elementų elektromobiliams užsakymus

Vokietijos automobilių gamintoja BMW ketvirtadienį pranešė, kad per ateinantį dešimtmetį smarkiai padidins akumuliatorių elementų elektriniams automobiliams užsakymus, kadangi planuoja sukurti dešimtis naujų elektrifikuotų modelių.
BMW ženkliukai
BMW / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

2,9 mlrd. eurų vertės sutartis su „Samsung-SDI“ bus padidinta iki 6,2 mlrd. eurų, o užsakymas Kinijos gamintojai CATL bus padidintas nuo 4 mlrd. eurų iki 7,3 mlrd. eurų, nurodė BMW.

Vokietijos automobilių gamintojos patyria didelį spaudimą dėl išmetamųjų dujų skandalų ir griežtėjančių šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimo ribojimo taisyklių Europoje, todėl jos vis aktyviau kuria elektrines transporto priemones.

Ketvirtadienį paskelbti planai „užtikrins ilgalaikį akumuliatorių poreikį“ bendrovei, pažymėjo BMW, pridurdama, kad pati bendrovė organizuoja kobalto ir ličio tiekimą akumuliatorių gamintojoms.

„Aplinkos apsaugos standartų laikymasis ir pagarba žmogaus teisėms yra svarbiausias mūsų prioritetas“ gaunant būtiną žaliavą iš Australijos ir Maroko, pabrėžė Vokietijos gamintoja.

Iki 2023 metų grupė planuoja pasiūlyti 25 „elektrifikuotus“ modelius, įskaitant hibridus ir visiškai elektrines transporto priemones.

Pirmieji visiškai elektriniai kompaktiški automobiliai „Mini“ šiais metais nuriedės nuo gamyklos Oksforde Jungtinėje Karalystėje konvejerio.

Tikimasi, kad iki 2021 metų elektrinių transporto priemonių pardavimai išaugs dvigubai, o iki 2025 metų bus pasiekta 30 proc. „staigaus augimo kreivė“.

Ličio jonų elementai yra svarbūs akumuliatorių, montuojamų elektrinėse ir hibridinėse transporto priemonėse, komponentai.

Visgi tik kelios automobilių gamintojos ryžosi prisiimti didžiulę finansinę riziką, susijusią su akumuliatorių kūrimu, nes, palyginti su vidaus degimo varikliais, apimtys išlieka nedidelės, o technologijos sparčiai tobulėja.

Todėl gamintojos mieliau patiki šią užduotį specializuotiems tiekėjams.

Maždaug du trečdaliai akumuliatorių elementų gamybos pajėgumų yra sutelkti Kinijoje, kur vien milžinė CATL gamina ketvirtadalį pasaulinės pasiūlos.

Japonijos „Panasonic“, Kinijos BYD ir Pietų Korėjos „LG-Chem“ bei „Samsung-SDI“ užbaigia didžiausių gamintojų penketuką.

Kai kurios bendrovės didina plėtrą į Europoje, o CATL Erfurte stato gamyklą, kuri iš pradžių tieks produkciją BMW.

Visgi Paryžius ir Berlynas tikisi, kad vyriausybių parama galėtų padėti sukurti „akumuliatorių „Airbus“ Europoje ir nukonkuruoti varžovus iš Azijos.

Planuojamos investicijos sieks 5–6 mlrd. eurų, iš kurių 4 mlrd. bus pritraukti iš privataus sektoriaus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento